Serviciul de streaming TV Plus al celor de la Samsung ar putea ajunge și pe alte platforme, compania coreeană încercând astfel să-i crească baza de utilizatori.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Samsung negociază în prezent cu alți producători de televizoare pentru ca aceștia să instaleze serviciul de streaming al companiei, TV Plus, susțin surse anonime citate de Lowpass.
Printre producătorii cu care se poartă discuții în acest sens s-ar număr TCL, care a refuzat, însă, să comenteze informația.
Dincolo de televizoare, Samsung ar putea încerca să atragă noi utilizatori lansând aplicații pentru TV Plus pe platforme terțe de streaming sau mobile.
TV Plus este o platformă monetizată prin reclame, care oferă gratuit acces la emisiuni TV. La nivel global, aceasta are în jur de 1.800 de canale, cu 500 adăugate doar anul trecut.
Conform celor mai recente date oficiale, oferite în august anul trecut, pe parcursul ultimelor 12 luni TV Plus a fost folosit pentru a reda programe care însumează 3 miliarde de ore.