Twitter a anunțat marți că a ''eșuat'' în fața utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ''partenerilor de publicitate'', fără consimțământul prealabil, relatează miercuri DPA.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Rețeaua de socializare a declarat că a identificat situații în care ''opțiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcționat corespunzător'', scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Facebook dă în judecată doi dezvoltatori de aplicații pentru fraudă cu reclameCompania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicația mobilă din mai 2018, inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri, ''chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.
Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afișat utilizatorilor ''anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea''.