Veniturile Telekom Romania Mobile, în creștere

Veniturile Telekom Romania Mobile, în creștere

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile

Profit.ro
Profit.ro
scris 4 aug 2022

Veniturile Telekom Mobile au crescut cu 4,7% în trimestrul II față de aceeași perioadă a anului 2021, până la 78,2 milioane de euro, luând în considerare referința de raportare fără impactul operațiunilor wholesale (MVNO) și alte venituri legate de operațiunile fixe. Pentru primele șase luni ale anului, veniturile au fost de 156,6 milioane de euro, în creștere cu 3,1% față de anul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În al doilea trimestru, EBITDA s-a dublat față de T2 2021, ajungând la 13,7 milioane de euro, în timp ce, pentru perioada de șase luni, creșterea a fost de 165% față de primele șase luni ale anului precedent, ajungând la 25,4 milioane de euro.

CONFIRMARE DOCUMENT România interzice în administrație soluțiile de securitate cibernetică produse de ruși. Administrația cumpără pentru prețurile mici CITEȘTE ȘI CONFIRMARE DOCUMENT România interzice în administrație soluțiile de securitate cibernetică produse de ruși. Administrația cumpără pentru prețurile mici

La 30 iunie 2022, Telekom Romania Mobile înregistra 3,94 milioane de clienți, în creștere cu 11,3% față de anul precedent. În cel de-al doilea trimestru al anului curent, operatorul a marcat aproape 120.000 de noi utilizatori în valoare absolută.

Compania a avut la finalul trimestrului 1,78 milioane de abonați, în creștere cu 5,3% față de T2 2021, și 2,15 milioane de utilizatori prepaid, în creștere cu 16,8% față de aceeași perioadă a anului trecut.

"Telekom Mobile s-a dovedit o organizație performantă în ultimele trei trimestre, obținând rezultate mai bune la toți indicatorii cheie de performanță. Ne-am concentrat strategia pe un singur lucru: să ne tratăm clienții cu respect și corectitudine, conform angajamentului pe care  brandul nostru l-a făcut în fața tuturor românilor, de a le oferi Mobil așa cum vrei. Simplu și corect. Tot ceea ce am făcut și vom continua să facem este să ne tratăm clienții așa cum am vrea să fim tratați la rândul nostru. Încrederea pe care am primit-o din partea lor demonstrează că am ales strategia corectă", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.

Parte a Deutsche Telekom Group, Telekom Romania Mobile Communications furnizează, începând cu data de 1 octombrie 2021, servicii de telecomunicații mobile, după ce operațiunile fixe (internet fix, telefonie și TV) au fost separate într-o altă companie.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom romania mobile
dina tsybulskaya