Gigantul american de vânzări cu amănuntul online Amazon a simplificat modalitatea prin care utilizatorii se pot dezabona de la serviciul Prime, care le asigură expedieri mai rapide, prin doar două clickuri, la presiunea Comisiei Europene, transmite Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Organizația Europeană a Consumatorilor (BEUC), Consiliul Norvegian al Consumatorilor și Dialogul Transatlantic al Consumatorilor și-au prezentat nemulțumirile executivului UE în aprilie anul trecut. Ei au spus atunci că utilizatorii sunt nevoiți să treacă prin numeroase obstacole, cum ar fi meniuri de navigare complicate, formulare distorsionate și alegeri confuze, pentru a se dezabona de la Amazon Prime.
CITEȘTE ȘI LISTA Cei mai bogați miliardari “au pierdut” 1,4 trilioane de dolari, cel mai abrupt declin semestrial înregistrat vreodată de clasa miliardară globalăCompania va permite acum utilizatorilor să se dezaboneze de la Amazon Prime cu două clicuri, printr-un ”buton de anulare” proeminent și clar, potrivit Comisiei Europene, scrie News.ro.
Modificările se vor aplica pentru toate site-urile web ale UE și pentru dispozitivele desktop, mobile și tablete, cu efect imediat.
"Consumatorii trebuie să-și poată exercita drepturile fără nicio presiune din partea platformelor. Un lucru este clar: designul manipulativ sau modelele întunecate trebuie interzise", a declarat comisarul pentru justiție, Didier Reynders, într-un comunicat.
Amazon a spus: ”Prin proiectare, facem clar și simplu pentru clienți să se înscrie sau să-și anuleze abonamentul Prime. Ascultăm în mod continuu feedback-ul și căutăm modalități de a îmbunătăți experiența clienților, așa cum facem aici în urma unui dialog constructiv cu Comisia Europeană."