Campania lui Trump a renunțat la reclamele la televiziune în mai multe state, preferând promovarea pe Facebook

Campania lui Trump a renunțat la reclamele la televiziune în mai multe state, preferând promovarea pe Facebook
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 oct 2020

Campania președintelui Donald Trump a renunțat în mare parte la reclamele la televiziune în statele Ohio, Texas, Iowa și Nebraska, pe care le-a câștigat cu ușurință în 2016, preferând în schimb promovarea pe Facebook, relatează CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Președintele cheltuie mai mult decât rivalul său democrat Joe Biden în statele respective, cel puțin așa a procedat în ultima săptămână, potrivit funcției de măsurare a publicității a platformei de socializare, scrie News.ro.

Echipa lui Biden a inundat în schimb televiziunile cu reclame în statele respective, în ultimele două săptămâni, potrivit firmei de măsurare a publicității Advertising Analytics.

PRO TV schimbă proprietarul: Miliardarul ceh Petr Kellner primește undă verde de la Bruxelles pentru preluarea CME CITEȘTE ȘI PRO TV schimbă proprietarul: Miliardarul ceh Petr Kellner primește undă verde de la Bruxelles pentru preluarea CME

Trump aproape a dispărut de pe ecranele televizoarelor în aceste state, cu excepția unei reclame de 22.000 de dolari difuzată în Nebraska în săptămâna începută pe 27 septembrie. În aceeași perioadă, Biden a cheltuit peste 350 de mii de dolari pe reclame la televiziune.

Decizia campaniei de a se concentra mai mult pe reclame țintite pe rețelele de socializare în regiune respective, în locul publicității TV, a fost luată în condițiile în care sondajele de opinie arată că președintele este devansat de Biden cu numai o lună înainte de alegerile din 3 noiembrie.

Cel mai recent sondaj realizat de NBC News/Wall Street Journal arată că Biden îl devansează pe Trump cu 14 puncte procentuale.

Reclamele pe Facebook țintesc mai eficient anumite categorii de alegători decât reclamele TV.

În timp ce campania lui Trump a cheltuit mai mult, la nivel general, decât campania lui Biden, în ciclul electoral din 2020, fostul vicepreședinte îl depășește pe actualul președinte încă de la începutul lunii septembrie, la publicitatea TV și reclamele digitale. Â

În septembrie, Biden și Comitetul Național Democrat au avut la dispozițiemai mulți bani în comparație cu Trump și Comitetul Național Republican.

Ambele campanii vizează utilizatorii Facebook din state care ar influența rezultatul alegerilor. Între 29 septembrie și ziua de luni, campania lui Trump a cheltuit mai mult decât Biden pentru promovarea pe Facebook, în Texas, Iowa, Ohio și Nebraska.

Biden a fost înaintea lui Trump în ceea ce privește cheltuielile pe Facebook efectuate în aceeași perioadă în state cheie precum Michigan, Wisconsin și Pennsylvania și, în unele cazuri, cu marje largi. Trump a câștigat toate cele șapte state în 2016.

Echipa lui Trump, prin intermediul Comitetului său Make America Great Again, a cheltuit puțin peste 195.000 de dolari în Texas, în timp ce  Victory Fund al joi Biden a cheltuit peste 173.000 de dolari în acest stat. Ambele comitete mixte de strângere de fonduri strâng bani pentru campaniile individuale și pentru comitetele naționale democratice sau republicane.

În Ohio, comitetul mixt al președintelui a cheltuit puțin peste 138.000 de dolari doar în ultima săptămână, în timp ce campania lui Trump a depășit 82.000 de dolari în statul Ohio. Comitetul mixt al lui Biden a cheltuit puțin mai mult de 60.000 de dolari în ultimele șapte zile.

Semnale pozitive pe piața de media locală. GroupM România - primul loc pe segmentul de new business CITEȘTE ȘI Semnale pozitive pe piața de media locală. GroupM România - primul loc pe segmentul de new business

În Iowa, comitetul mixt al lui Trump a cheltuit puțin sub 90.000 de dolari, în timp ce campania a cheltuit încă 40.000 de dolari. Fondul Victory al lui Biden a obținut puțin peste 55.000 de dolari.

Trump a cheltuit puțin mai mult decât Biden în Nebraska: puțin peste 37.000 de dolari față de 30.000 de dolari în cazul Victory Fund al lui Biden.

Sondajele arată că Biden conduce cursa pentru alegeri în districtul congresional al Omaha. În rest, Nebraska este un stat roșu, iar Trump a câștigat cele trei districte în 2016.

De asemenea, Trump îl depășește ușor pe Biden în cazul reclamelor de pe Facebook din Arizona, Carolina de Nord și Nevada, potrivit datelor care reflectă ultimele șapte zile. Trump a câștigat Arizona și Carolina de Nord în 2016, dar a pierdut Nevada.

viewscnt
Afla mai multe despre
donald trump
reclame tv
facebook