Directorul executiv al New York Times: Printul ar putea supraviețui încă 10 ani

Directorul executiv al New York Times: Printul ar putea supraviețui încă 10 ani
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 feb 2018

Mark Thompson, directorul executiv al companiei The New York Times, care deține, între altele, ziarul tipărit omonim, a declarat, luni, că publicațiile în print ar putea supraviețui încă cel puțin 10 ani în Statele Unite ale Americii, scrie CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

„Cred că vor mai fi cel puțin 10 ani de existență a produselor noastre print în SUA”, a spus Thompson în cadrul programului „Power Lunch” al CNBC. El a adăugat că ar vrea ca ediția print a ziarului să supraviețuiască și să aibă succes pe o perioadă cât mai lungă, dar a recunoscut că aceasta s-ar putea confrunta cu un „termen de expirare”, scrie News.ro.

„Vom lua această decizie pe baza datelor economice. Ar putea veni un moment în care aceste date legate de ziarul print să nu mai aibă sens pentru noi”, a adăugat el.

Tarifele pentru închirierea Transfăgărășanului, gândite să fie majorate, efect al cererilor frecvente de filmări de la Nicolas Cage, Van Damme, Top Gear. Prețurile actuale sunt derizorii CITEȘTE ȘI Tarifele pentru închirierea Transfăgărășanului, gândite să fie majorate, efect al cererilor frecvente de filmări de la Nicolas Cage, Van Damme, Top Gear. Prețurile actuale sunt derizorii

„Planul nostru este să fim în serviciul abonaților noștri loiali din print pentru cât mai mult timp. Însă, între timp, plănuim să ne dezvoltăm în mediul digital, astfel încât să avem o companie de succes în creștere și o instituție media de succes mult timp după ce printul va fi dispărut”, a mai spus Mark Thompson.

Abonamentele pentru serviciul The New York Times în mediul digital ar putea menține titlul pe linia de plutire pentru o nouă ggenerație de cititori. În timp ce Thompson a spus că numărul de abonați la publicația tipărită este relativ constant, „înregistrându-se un mic declin de fiecare dată”, compania a transmis săptămâna trecută că a câștigat 157.000 de abonați online în cel de-al patrulea trimestru al anului 2017. Majoritatea au fost abonați noi, dar acest număr a inclus și abonamente pentru domeniul culinar și pentru cuvinte încrucișate.

Veniturile din abonamentele digitale au crescut cu peste 51% în acest trimestru, comparativ cu restul anului. Veniturile din abonamente per total au crescut cu 19,2%.

Potrivit lui Thompson, veniturile înregistrate de companie în cel de-al patrulea trimestru au depășit estimările analiștilor, „deși printul se confruntă oarecum cu dificultăți”. Veniturile totale au crescut cu 10% față de anul precedent, la 484,1 milioane de dolari. Acțiunile New York Times au crescut cu peste 20% în acest an.

Sub conducerea lui Thompson, The New York Times a devenit prima instituție media din lume care a depășit pragul de un milion de abonamente exclusiv digitale.

„Fără îndoială, primim mai mulți bani de la un abonat în print. Dar ideea în legătură cu mediul digital este că noi credem că putem obține mult mai multe abonamente. Deja avem mai mulți abonați în mediul digital decât în print. Mediul digital se dezvoltă foarte repede. Până la urmă, acesta va depăși cu mult totalul abonaților din print”, a mai spus Thompson.

Între produsele print ale companiei se numără și The New York Times International Edition. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ziare
new york times