După intrarea pe piața serviciilor de intermediere imobiliară, OLX lansează și un serviciu de publicitate directă, pentru antreprenorii care vor să-și promoveze afacerea

După intrarea pe piața serviciilor de intermediere imobiliară, OLX lansează și un serviciu de publicitate directă, pentru antreprenorii care vor să-și promoveze afacerea
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 iun 2017

OLX lansează un nou serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-și promoveze afacerea, atât local, cât și la nivel național, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro și Storia.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noua platformă le permite utilizatorilor să-și seteze singuri campaniile de promovare, direct pe publicitate.olx.ro. Aceștia își pot seta un buget cuprins între 100 și 1.500 de euro, iar plata se face online. Utilizatorii pot alege zonele geografice de interes pentru afacerea lor și pot selecta categoriile în care își doresc ca reclama lor să fie afișată, prin bannere neintruzive și care respectă standardele IAB. Utilizatorii își pot accesa oricând contul pentru a verifica detaliile campaniei și evoluția acesteia.

Serviciul poate fi folosit atât de antreprenorii care vor să își promoveze serviciile și produsele, cât și de către agențiile de media si PR.

“Soluția a venit natural, ca o completare a serviciilor de promovare pe care deja le oferim clienților business și nevoia lor de a putea targeta două criterii importante: geografic și la nivelul celor 11 categorii disponibile pe OLX. Prin această platformă self-served, ne-am propus să conectăm business-urile din orice colț al țării cu milioanele de utilizatori care caută, descoperă și cumpără de pe site-urile noastre. Astfel, oricine poate să-și promoveze produsele, serviciile sau afacerea către persoanele interesate, printr-o targetare potrivită lor. De exemplu, un service auto din Oradea se poate promova în categoriile auto din OLX și Autovit.ro, către utilizatorii locali care sunt interesați de serviciile sale. Întreg procesul este securizat, iar rezultatele pot fi verificate în timp real.”, a declarat Andrei Bereandă, Head of Advertising Sales, în cadrul OLX Group România.

Cristiano Ronaldo, acuzat că datorează 14,7 milioane de euro fiscului spaniol CITEȘTE ȘI Cristiano Ronaldo, acuzat că datorează 14,7 milioane de euro fiscului spaniol

Profit.ro a anunțat săptămâna trecută, în premieră, că OLX și-a lansat propria agenție de servicii imobiliare, demers care a generat o revoltă din partea agenților imobiliari.

Conform SATI.ro, www.olx.ro este cel mai vizitat site din România, cu peste 10 milioane de vizitatori unici lunari și peste 500 milioane de afișări la fiecare 30 de zile.

OLX Group administrează și site-urile Autovit.ro, lider pe segmentul auto, și Storia.ro, divizia de imobiliare a grupului.

viewscnt
Afla mai multe despre
olx
publicitate