Compania Netflix a încheiat un parteneriat pentru distribuție cu J:Com, cel mai mare operator de televiziune prin cablu din Japonia, scrie Variety.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
J:Com va începe să transmită programele Netflix în toamna lui 2019. Pentru a avea acces la conținutul Netflix, abonații J:Com trebuie să aibă un receiver special programat să fie scos la vânzare anul viitor.
Detaliile privind prețurile și programele sunt încă în negociere, scrie News.ro.
Lansat în 1995, J:Com a atins pragul de cinci milioane de abonați la finalul anului 2013, iar cifra a continuat să crească slab. Compania oferă acum 17 canale pe cinci servicii.
Piața japoneză de streaming a evoluat încet, mulți consumatori alegând să rămână abonați la operatori de cablu.