Revista NME renunță la ediția print gratuită și se dezvoltă în mediul digital

Revista NME renunță la ediția print gratuită și se dezvoltă în mediul digital
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 mar 2018

NME a anunțat că ediția print gratuită care va apărea vineri va fi și ultima, urmând ca publicația să se dezvolte și să atragă un public mai larg în mediul digital, scrie The Independent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Compania Time Inc, care deține NME, a transmis: „Publicarea ediției săptămânale tipărite gratuite a NME va înceta. Revista care va apărea vineri va fi ultima ediție print gratuită”, scrie News.ro.

Paul Cheal, director general pentru Muzică la Time Inc. din Regatul Unit, a adăugat: „NME este unul dintre cele mai cunoscute branduri în media britanică, iar tranziția noastră la printul gratuit a ajutat la propulsarea brandului la cel mai mare public al acestuia pe nme.com”.

Sky, cel mai mare furnizor de servicii TV cu plată din Europa, integrează conținutul Netflix în platforma proprie CITEȘTE ȘI Sky, cel mai mare furnizor de servicii TV cu plată din Europa, integrează conținutul Netflix în platforma proprie

„În același timp, ne-am confruntat cu costuri de producție în creștere și o piață de publicitate în print foarte dificilă. Din păcate, am ajuns la un punct în care săptămânalul gratuit nu mai este viabil financiar. Mediul digital este cel în care vor fi concentrate eforturile și investițiile, pentru a asigura un viitor puternic pentru acest brand cunoscut”, a adăugat Paul Cheal.

Mai mulți cititori și jurnaliști au reacționat la acest anunț pe platforma de socializare Twitter, mulți dinte aceștia spunând că „se încheie o eră”.

Potrivit unui purtător de cuvânt, NME se va concentra pe dezvoltarea platformelor sale digitale, care vor include website-ul dedicat, serviciul de vânzare de bilete, un nou marketplace denumit PledgeMusic, precum și două noi stații de radio.

Keith Walker, director al departamentului digital pentru NME, a spus: „Cu aceste noi dezvoltări le oferim consumatorilor chiar mai mult din ceea ce ei își doresc de la noi. Concentrându-ne pe platformele digitale, putem accelera această creștere uimitoare pe care am observat-o și vom putea ajunge la mai mulți oameni ca oricând, prin dispozitivele pe care ei le preferă”.

Revista NME a fost lansată în 1952, cu titlul New Musical Express. Revista a fost relansată pe 18 septembrie 2015 gratuit, cu titlul NME, cu un număr pe a cărui copertă a apărut cântăreața. De atunci, a fost oferită săptămânal călătorilor și studenților din Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord.

viewscnt
Afla mai multe despre
nme
revista