Hayu, serviciul video-on-demand (SVOD) al NBCUniversal International cu conținut reality tv, pe bază de abonament, a fost lansat în România și în alte 15 țări din Europa Centrală și de Est.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Alături de România, serviciul intră și în Albania, Andorra, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cipru, Grecia, Kosovo, Malta, Muntenegru, Macedonia de Nord, Serbia, Slovacia, Slovenia și Turcia.
CITEȘTE ȘI CNAIR a anunțat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția Lotului 1 al A0 NordHayu a fost lansat în Marea Britanie, Irlanda și Australia în martie 2016, urmate de Norvegia, Suedia, Finlanda și Danemarca în noiembrie 2017 și s-a extins în Canada în septembrie 2018, Benelux în decembrie 2018 și Asia de Sud-Est în octombrie 2019.
Serviciul s-a extins în Germania și Austria în noiembrie 2020, urmate de Franța, Italia, Spania, Portugalia, Elveția, Lituania, Estonia, Letonia, Polonia, Ungaria și Republica Cehă în februarie 2021 și India în decembrie 2021.