Netflix intenționează să cumpere o companie de panouri publicitare din Los Angeles, cu peste 300 de milioane de dolari

Netflix intenționează să cumpere o companie de panouri publicitare din Los Angeles, cu peste 300 de milioane de dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 apr 2018

Netflix se află în negocieri pentru a cumpăra Regency Outdoor Advertising, o companie de panouri publicitare din Los Angeles, făcând o ofertă de peste 300 de milioane de dolari, potrivit Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Reprezentanții Netflix au refuzat să comenteze cu privire la această intenție, care a fost dezvăluită de surse anonime. Reprezentanți ai Regency Outdoor Advertising nu au oferit un punct de vedere, scrie News.ro.

Netflix nu este singura companie care intenționează să cumpere Regency Outdoor, potrivit Reuters, iar negocierile ar putea eșua.

În septembrie, au fost instalate panouri publicitare albe cu text negru, afișând mesajul: „Netflix este o glumă”, aceste panouri aparținând companiei Regency și altor firme de publicitate. Două săptămâni mai târziu, a fost dezvăluit că aceste panouri promovau, de fapt, programele de stand-up comedy pe care urma să le lanseze Netflix, realizate de vedete precum Chris Rock, Jerry Seinfeld, Dave Chappelle și Ellen DeGeneres.

FOTO O firmă din București a cerut înregistrarea mărcii \ CITEȘTE ȘI FOTO O firmă din București a cerut înregistrarea mărcii "abibas". Anterior, a vrut să protejeze de contrafaceri și marca "NKIE"

Compania Regency Outdoor Advertising a fost înființată în 1973 și are sediul în West Hollywood. Aceasta este deținută de doi frați, Drake și Brian Kennedy.

În ianuarie, Netflix le-a transmis investitorilor că plănuiește să crească cu peste 50% bugetul alocat marketingului în acest an - de la 1,3 miliarde de dolari anul trecut, la 2 miliarde de dolari anul acesta.

Netflix a făcut prima sa achiziție vara trecută, când a cumpărat compania Millarworld, înființată de autorul de benzi desenate Mark Millar, care are în portofoliu povești precum „Kingsman”, „Old Man Logan” și „Kick-Ass”.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
regency outdoor advertising