New York Times a înregistrat un avans de 9,2% al veniturilor în al doilea trimestru, până la 407 milioane de dolari

New York Times a înregistrat un avans de 9,2% al veniturilor în al doilea trimestru, până la 407 milioane de dolari
scris 28 iul 2017

Publicația New York Times a înregistrat o creștere de 9% a veniturilor în al doilea trimestru al acestui an, până la 407 milioane de dolari, față de aceeași perioadă a anului trecut, în condițiile unui avans al veniturilor obținute din publicitatea online, a anunțat marți compania.

Venitul din publicitatea online a crescut cu 23% în al doilea trimestru, până la 55 milioane de dolari. Această sumă reprezintă 42% din totalul veniturilor obținute din publicitate, procent crescut față de nivelul de 34% din aceeași perioadă a anului trecut, scrie News.ro.

Venitul total obținut din publicitate a crescut cu mai puțin de 1%, până la 132 milioane de dolari, de la 131 în al doilea trimestru din 2016.

Proprietar de restaurant de la mare: peste 80% din localurile de pe litoral au în meniu pește din Mediterană, nu din Marea Neagră CITEȘTE ȘI Proprietar de restaurant de la mare: peste 80% din localurile de pe litoral au în meniu pește din Mediterană, nu din Marea Neagră

Compania a obținut 93.000 de noi abonamente exclusiv online, ceea ce a dus la un avans al veniturilor în această zonă cu 46%, până la 83 milioane de dolari. Numărul total de abonați online a ajuns la 2,3 milioane.

În schimb, publicitatea în print a rămas o provocare, situație întâlnită la nivelul întregii industrii. Veniturile din această categorie au scăzut cu 11% în al doilea trimestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, la 77 milioane de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
new york times