Nou Head of Corporate la GMP PR: Nida Halit pleacă de la Telekom și va coordona zona clienților corporativi în agenție

Nou Head of Corporate la GMP PR: Nida Halit pleacă de la Telekom și va coordona zona clienților corporativi în agenție
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 ian 2020

Nida Halit se alătură echipei GMP PR pe poziția de Head of Corporate, urmând să coordoneze și să dezvolte echipa de comunicare corporate a agenției.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Cu o experiență de peste 10 ani în zona de corporate communication, Nida va asigura zona de consultanță strategică și de business pentru clienții-companii din portofoliu.

Înainte de a prelua departamentul de Corporate GMP PR, Nida a fost Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C. Anterior, a fost Senior Communications Consultant la agenția de PR & PA Grayling Romania, unde a gestionat zona de comunicare corporate pentru clienți din zona de business și finance, transport-logistică și industria chimică.

“Am ales să revin într-o agenție în primul rând pentru că GMP PR are o echipă de oameni frumoși, cu idei originale și foarte deschiși. Proiectele și campaniile pe care agenția le desfășoară sunt inedite, clienții regăsind tendințele internaționale de comunicare în fiecare acțiune realizată de GMP PR”, a spus Nida Halit.

Bugetul pentru 2020 a fost promulgat CITEȘTE ȘI Bugetul pentru 2020 a fost promulgat

“Îmi propun să construiesc o echipă de corporate în linie cu valorile agenției și, împreună, să devenim contactul de încredere pentru clienții agenției atunci când vine vorba de consultanță în business. Mediul de afaceri, în acest moment, cunoaște atât beneficiile, cât și provocările exploziei informaționale. Modelele de business sunt supuse schimbărilor, iar top management-ul companiilor trebuie să ia cele mai bune decizii atunci când vine vorba de comunicarea cu toate segmentele de public vizate. În aceste condiții, departamentul de corporate GMP PR va asigura consultanță de business în comunicare cu impact relevant asupra business-ului clientului și în concordanță cu dezvoltarea societății informaționale.”

“În 2019, business-ul GMP PR a crescut foarte mult și nevoile pe zona de corporate s-au diversificat. Ne-am dorit să completam expertiza noastră cu un consultant cu experiență vastă și din partea clientului, pentru a putea înțelege mai bine nevoile clienților noștri și a le aduce cât mai multa valoare în fiecare zi. Venirea Nidei este doar începutul, vrem să creștem echipa de corporate cu alți consultanți cu experiență și spirit antreprenorial” a completat Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR.

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele maimari agenții de relații publice din România. 

viewscnt
Afla mai multe despre
gmp pr
telekom
nida halit