Pe fondul lipsei acute de personal, fostul ministru pentru IMM și Turism Florin Jianu dezvoltă, alături de Dragoș Anastasiu și alți jucători, un program de formare profesională în turism

Pe fondul lipsei acute de personal, fostul ministru pentru IMM și Turism Florin Jianu dezvoltă, alături de Dragoș Anastasiu și alți jucători, un program de formare profesională în turism
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 11 sep 2018

Florin Jianu, fost ministru pentru IMM, Mediu de Afaceri și Turism, dezvoltă alături de Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines România, și de alți jucători din turism un program de formare profesională pentru manageri din turism, pe fondul lipsei acute de personal calificat în industria de profil.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Proiectul este finanțat prin Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, cu fonduri europene.

"Încă de când eram ministru al Turismului am constatat necesitatea profesionalizării resurselor umane din turism. Majoritatea jucătorilor din piață mi-au semnalat atunci problemele cu care se confruntau: fluctuația angajaților, lipsa unor școli adecvate de educație în ospitalitate, lipsa personalului în regiunile mai puțin turistice și multe altele. Aceste semnale de alarmă din partea industriei au stat la baza inițierii Hospitality Management Academy", spune pentru Profit.ro Florin Jianu.

Printre jucătorii din industrie atrași în proiect sunt Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România și director general IBIS Continental Hotels, Răzvan Pîrjol, președinte Skal International Bucharest și Bucharest Tourism Board și directoru al hotelului Palatul Suter, Micuț Constantin, Senior Associate la compania Trend Hospitality.

Cea mai mare criză de angajați din turism are efecte: Deși hotelurile de pe litoral sunt încă pline, jumătate din personal a plecat deja acasă. Director de hotel - \ CITEȘTE ȘI Cea mai mare criză de angajați din turism are efecte: Deși hotelurile de pe litoral sunt încă pline, jumătate din personal a plecat deja acasă. Director de hotel - "Generațiile tinere s-au născut obosite"

"Fără o educație solidă nu vom putea să oferim servicii de calitate în turism. E important să ne transmitem know how-ul, să strângem echipe, să înțelegem trendurile, să înțelegem ce înseamnă să punem clientul înaintea tuturor celorlalte preocupări ale noastre, iar acest curs va contribui ca aceste lucruri să se întâmple”, spune Anastasiu.

Astfel, până în luna mai a anului viitor sunt organizate cursuri pentru 600 de profesioniști din turismul românesc care activează în zonele Sud-Vest, Centru și Sud-Est, fiind asigurat și mentorat și coaching pentru 200 de profesioniști din industrie, cursuri intensive pentru echipele de Resurse Umane din aceste regiuni, precum și networking și comunicare între principalii acționari din turism, activi în cele trei regiuni vizate.

Sunt incluse în proiect Litoralul, Delta Dunării, Valea Prahovei, ca și județe cu potențial precum Alba Iulia, Vâlcea, Gorj, Mehedinți, Vrancea.

viewscnt
Afla mai multe despre
florin jianu
pregatire profesionala
cursuri