Polițele vândute prin parteneriat cu Banca Transilvania și Alpha Bank ridică cifrele Aegon România pe segmentul asigurărilor de viață

Polițele vândute prin parteneriat cu Banca Transilvania și Alpha Bank ridică cifrele Aegon România pe segmentul asigurărilor de viață
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 apr 2019

Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, a înregistrat o majorare de 22%, în 2018 față de 2017, a cifrelor de vânzare pentru principalele produse pe care le promovează prin intermediul băncilor partenere.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Aegon România a încheiat 2018 cu un volum al primelor brute subscrise de circa 96 milioane lei (aproximativ 20,6 milioane euro). Valoarea plasamentelor în 2018 a atins pragul de 318 milioane lei, în creștere cu 16% comparativ cu 2017, când s-a situat la 280 milioane lei, iar prima medie brută a fost de 2.700 lei.

Indemnizațiile pentru polițele ajunse la finalul perioadei contractuale (beneficiile de maturitate și anuitățile) s-au plasat la 6,02 milioane lei, iar valoarea indemnizațiilor pentru evenimentele asigurate (daune) a fost de 2,2 milioane lei. La nivel local, compania a înregistrat 544 de dosare cărora li s-a dat o rezoluție într-un interval mediu mai mic de o zi lucrătoare. Valoarea medie a despăgubirilor acordate per dosar s-a ridicat la aproximativ 4.690 lei. 

Principalele produse de asigurări de viață pe care s-a concentrat activitatea companiei în 2018, au fost Aegon Fii Sigur, distribuit prin Banca Transilvania, și Aegon de Viitor, care poate fi achiziționat prin rețeaua Alpha Bank.

FOTO Uimire în Marea Britanie: Noile pașapoarte nu mai conțin, deja, mențiunea \'\'Uniunea Europeană\'\' CITEȘTE ȘI FOTO Uimire în Marea Britanie: Noile pașapoarte nu mai conțin, deja, mențiunea ''Uniunea Europeană''

În 2019, Aegon România estimează o creștere de 34% a volumului primelor brute subscrise, care ar urma să ajungă la circa 117,4 milioane lei. 

Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin divizia de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, are peste 900.000 de clienți și 130 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
aegon
asigurare de viata