Bilka a încheiat 2016 cu afaceri de 60 milioane euro, în creștere cu 41% față de 2015

Bilka a încheiat 2016 cu afaceri de 60 milioane euro, în creștere cu 41% față de 2015
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mar 2017

Bilka, liderul pieței de acoperișuri, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de peste 60 milioane de euro, în creștere cu 41% față de 2015, când a înregistrat afaceri de 43 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”Rezultatele înregistrate anul trecut sunt efectele imediate ale proiectului investițional de 10 milioane de euro, demarat în 2014 și finalizat în 2016. În urma acestui proiect s-a achiziționat și integrat în fluxul de producție o nouă platformă de producție de 27.000 mp, s-au instalat 25 noi linii de producție, s-au lansat 3 noi modele de țiglă metalică și, astfel, am încheiat investițiile pentru divizia de rezidențial, a declarat Horațiu Țepeș, proprietar Bilka.

După ce anul trecut compania a finalizat etapa de expansiune pentru divizia de rezidențial, pentru 2017 principalele obiective sunt exploatarea investițiilor de peste 13 milioane de euro, realizate în cei 10 ani de activitate pentru creșterea capacității de producție și gamei de produse, eficientizarea activității din fabrică și creșterea ponderii exporturilor în totalul afacerilor.

”Anul acesta ne concentrăm pe fructificarea investițiilor realizate, avem linii de producție și produse noi, care nu au nici un an complet de funcționare și care abia anul acesta se vor resimți în vânzări. De asemenea, exportul continuă să fie un punct important. În 2015 acesta reprezenta 7,3% din totalul cifrei de afaceri, ajungând în 2016 la 10%. Identificăm un potențial mare pe piețele externe, de aceea și anul acesta avem în plan dezvoltarea exporturilor. În urma investițiilor realizate, avem mijloacele de producție și logistică necesare pentru a ne impune pe piețele externe”, a mai spus Horațiu Țepeș. 

Tranzacție în construcții: Teraplast cumpără 50% din producătorul de țiglă Depaco CITEȘTE ȘI Tranzacție în construcții: Teraplast cumpără 50% din producătorul de țiglă Depaco

Fabrica Bilka se întinde în prezent pe o suprafață de 45.000 metri pătrați cu destinație hale de producție, depozitare și birouri. Bilka își vinde produsele prin intermediul a peste 500 dealeri, iar rețeaua de distribuție acoperă integral teritoriul României.

Principalii competitori ai companiei pe piața locală sunt Depaco (producătorul Wetterbest), Ruuki și Lindab.

viewscnt
Afla mai multe despre
bilka
horatiu tepeș