Cât de eficiente sunt anunțurile imobiliare?

Cât de eficiente sunt anunțurile imobiliare. Apartamentele cu două camere se află în topul căutărilor utilizatorilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 aug 2017

Un anunț postat pe un site de imobiliare beneficiază, în medie, de 20 de contactări în intervalul a două săptămâni, potrivit unui studiu realizat de către Reveal Marketing Research, care a analizat eficiența anunțurilor de vânzare și închiriere de pe site-urile de imobiliare. Apartamentele cu două camere se află în topul căutărilor utilizatorilor, generând 50% din numărul total de contactări.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În top se află Bucureștiul, unde fiecare anunț generează aproximativ 26 de contactări din partea utilizatorilor. La polul opus se află Moldova, care este cea mai puțin dinamică regiune. Din totalul contactărilor, apartamentele puse la vânzare însumează două treimi, în timp ce închirierile generează doar o treime din total.

10 semne că agenția de turism pe care ați ales-o nu este de încredere (P) CITEȘTE ȘI 10 semne că agenția de turism pe care ați ales-o nu este de încredere (P)

În cadrul cercetării, 800 de anunțuri au fost postate pe cinci site-uri de imobiliare și monitorizate timp de două săptămâni. În total, acestea au generat 16.174 de contactări.

Studiul, desfășurat în perioada 9-23 iunie, în cinci regiuni ale țării (București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Brașov) a analizat HomeZZ.ro, Imobiliare.ro, LaJumate.ro, OLX.ro și Storia.ro. 

viewscnt
Afla mai multe despre
anuntri imobiliare