EXCLUSIV Grupul hotelier francez Accor aduce în România două branduri noi, dintre care unul abia lansat la nivel internațional

EXCLUSIV Grupul hotelier francez Accor aduce în România două branduri noi, dintre care unul abia lansat la nivel internațional

Adagio Londra

Alexandru Urzică
Alexandru Urzică
scris 27 ian 2020

Grupul hotelier francez Accor își extinde prezența pe piața românească prin deschiderea unui hotel Tribe,  brand sub care mai funcționează un singur hotel în lume, și a conceptului de aparthotel Adagio, ambele într-un proiect dezvoltat de un grup de investitori din industria auto și imobiliare, au declarat, pentru Profit.ro, surse din piața imobiliară.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Adagio este unul dintre cele mai mari branduri de aparthoteluri din lume. 

Dezvoltatorul proiectului, compania Inter-Mecanord, a semnat deja acordul cu lanțul Accor, iar acum se pregătesc avizele pentru construcție. Proiectul cuprinde o clădire cu 8 etaje și două intrări separate. Una pentru hotelul Tribe, care va avea 100 de camere, și alta pentru aparthotelul Adagio, care va dispune tot de 100 de camere. Complexul, amplasat lângă Pasajul Basarab în zona Gării de Nord, București, va fi deservit de piscină și SPA. Investiția în proiect se ridică la 18 milioane de euro, potrivit informațiilor Profit.ro.

Deschiderea este programată pentru anul 2021, ambele branduri fiind aduse în premieră în România. Accor mai are în zona Gării de Nord și un hotel sub brandul ibis.

Noul complex hotelier vine în completarea ansamblului rezidențial Petru Rareș 1259, care are deja finalizate 177 de apartamente și urmează să mai cuprindă încă aproximativ 100 de apartamente într-o etapă ulterioară de construcție. Dezvoltarea zonei rezidențiale este asigurată de același grup de investitori.

Brandul Tribe a fost lansat în martie 2019 prin inaugurarea unui hotel în Perth, Australia. Accor a anunțat atunci că pregătește alte 10 deschideri până în 2022, în Europa și Asia Pacific, cu un total de peste 1.700 de camere. Până în 2030, operatorul vrea să aibă 150 de hoteluri sub sigla Tribe. Brandul se adresează segmentului mediu de piață.

În privința Adagio, acesta este unul dintre cele mai mari branduri de aparthoteluri din lume. Brandul este prezent în 12 țări cu 110 aparthoteluri și un număr total de 12.451 de camere.

În România funcționează 11 hoteluri sub mărcile Accor: Pullman, Novotel, Mercure, ibis și ibis Styles.

Ca urmare a gradelor bune de ocupare obținute de hotelurile din România în ultimii ani și a cadrului fiscal prietenos vor apărea în următoarea perioadă noi investiții atât în industria hotelieră, cât și în cea a restaurantelor sau de entertainment. Mai mult de 40 de hoteluri mari urmează să apară în următoarele 24 de luni în România, ceea ce presupune cel puțin 400 milioane euro care vor fi investite în industrie, a declarat recent, pentru Profit.ro, Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
accor
adagio
tribe
inter-mecanord