Star Stone și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro și mizează pe o creștere de peste 20% a business-ului

Star Stone și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro și mizează pe o creștere de peste 20% a business-ului
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 mar 2022

Producătorul român de pavaje Star Stone estimează, pentru 2022, o creștere de peste 20% a vânzărilor, la aproape 7 milioane de euro. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Creșterea estimată anul acesta ia în calcul o dezvoltare organică a companiei, diversificarea portofoliului de produse, îmbunătățiri aduse produselor comercializate deja, extinderea internațională, dar și o prezență mai activă pe piața din România.

Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani CITEȘTE ȘI Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani

Ținta pentru 2022 a Star Stone vine pe un trend ascendent, compania înregistrând anul trecut afaceri de peste 5,5 milioane de euro, mai mari cu peste 25% față de anul anterior, cea mai mare creștere înregistrându-se la  accesoriile pentru gard, la piatra decorativă și la bolțarii Traverstone® Block și care, deși pus pe piață la finalul anului trecut, a reușit să genereze 6% din cifra de afaceri a companiei.

Planul de investiții Star Stone pentru 2022 ia în calcul un buget de 1,1 milioane de euro și vizează extinderea pe plan local, dar și în Europa.

„În primul trimestru, vom finaliza investițiile începute în 2021, și anume: vom pune în funcțiune o linie nouă de producție deservită de o stație de betoane de ultimă generație, cu sistem de dozare a culorilor inclus, vom investi în lansarea de noi produse, urmând ca din a doua jumătate a anului să direcționăm investițiile pentru creșterea capacităților de producție, să mărim spațiile de depozitare, să îmbunătățim procesele de logistică și vom adăuga în portofoliu game noi de produse, pe segmentul de prelucrare a metalelor, complementare produselor de bază”, spune Cristian Pop, director general.

Compania va continua  dezvoltarea și extinderea rețelei de distribuție din România care, în momentul de față, numără aproximativ 300 de distribuitori și selleri.

Prezentă pe piața din România din 2008, Star Stone a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia, cele două piețe externe generând anul trecut 10% din cifra de afaceri a companiei (Ungaria 8% și Belgia 2%).

Star Stone urmărește pentru anul în curs consolidarea și dezvoltarea rețelei de distribuție din Ungaria și extinderea în 3 noi țări, punând bazele rețelei de distribuție în Austria, Slovacia și Cehia.

viewscnt
Afla mai multe despre
pavaje
star stone