Valoarea medie a coșului de cumpărături pentru bunuri de larg consum (FMCG) a crescut cu circa 9%, anul trecut față de 2023, în România, o rată similară cu perioada anterioară când inflația era de peste două ori mai mare, arată un raport întocmit de YouGov Shopper Intelligence.
Rețeaua poloneză de magazine de proximitate Zabka din Polonia își alimentează afacerea din România, lansată sub brandul Froo, cu aproape 11 milioane de euro, continuând extinderea accelerată pe piața locală.
Retailerul românesc de produse cosmetice Cupio continuă atât expansiunea națională, cât și cea internațională în acest an și vizează și noi segmente de business. Compania are planuri și pentru francizarea afacerii începând cu 2026, dar și deschideri de magazine fizice pe alte branduri.
Inspectorii ANPC, conduși de Cristian Popescu Piedone, au declanșat o acțiune de control la fabrica de pâine Koksal, care aprovizionează județele Ilfov și Giurgiu.
Cazurile de furt care implică tone de cafea verde s-au înmulțit în SUA, cel mai mare importator mondial pentru această materie primă.
Primele roșii românești au fost livrate spre vânzare în supermarketuri.
Lanțul de restaurante fast-food Dristor Kebap a deschis, din această lună, un nou local, în mall-ul Prahova Value Centre, din Ploiești.
Gigantul auto german Volkswagen a stabilit un nou record de vânzări în 2024, dar cu un produs surprinzător, și anume cârnații, conform DPA.
Nouă atenționare în România - A apărut o nouă metodă de fraudă online.
Ținta de colectare a 80% din cantitățile de ambalaje puse pe piață va fi atinsă în acest an, spune Gemma Webb, CEO-ul RetuRO, administratorul sistemului de garanție – returnare, astfel că nu va fi nevoie să fie cerută din nou Guvernului neaplicarea de penalități. Pentru 2025, RetuRO vrea să simplifice utilizarea sistemului de către consumatori, eficientizarea acestuia și o mai mare implicare a retailerilor, pentru care va încerca inclusiv un proiect pilot cu un RVM mobil.