Afaceri în creștere pentru retailerul online elefant.ro, EBITDA rămâne negativ. “În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil și așteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro.”

Afaceri în creștere pentru retailerul online elefant.ro, EBITDA rămâne negativ. “În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil și așteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro.”
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 mar 2020

Elefant Online, compania ce administrează magazinul online elefant.ro, a avut anul trecut afaceri de 36,2 milioane euro, în creștere cu 25% față de 2018.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Creșterea a fost realizată cu un efort financiar la jumătate decât în anul precedent. Tot negativ, EBITDA a ajuns de la -2,9 milioane euro, în 2018, la -1,4 milioane euro, în 2019.

FOTO Atenționare - înșelătorie pe Whatsapp cu vouchere de cumpărături la magazinele Lidl și Adidas din România CITEȘTE ȘI FOTO Atenționare - înșelătorie pe Whatsapp cu vouchere de cumpărături la magazinele Lidl și Adidas din România

“2019 a fost un an al consolidării întregului business elefant.ro. A trebuit să analizăm cu atenție modelul de business optim pentru elefant.ro pe termen lung, să facem alegerile corecte care să ne ajute în 2020 să îndeplinim câteva obiective importante și să întărim baza de dezvoltare pentru anii următori. Tehnic, am migrat de la vechea platformă la una nouă care ne oferă în primul rând o scalabilitate foarte bună și care, în 2019, ne-a ajutat să avem cel mai bun Black Friday din istoria companiei. În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil și așteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro”, spune Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.

Început în 2019 și continuat în 2020, proiectul de extindere a prezenței offline a elefant.ro s-a concretizat prin deschiderea de puncte de vânzare în mai multe benzinării Rompetrol la nivel național, dar și prin inaugurarea unor puncte de livrare și vânzare în hypermarketuri precum Auchan Titan sau Auchan Drumul Taberei. Diversificarea punctelor de prezență elefant.ro la nivel național va continua pe tot parcursul acestui an.

“Preconizăm o creștere de minimum 20% în acest an a cifrei de afaceri. Ne așteptăm ca un procent de 90% din venituri să fie asigurat de operațiunile curente online, 5% de operațiunile din Republica Moldova și 5% din offline”, a mai completat Sergiu Chircă.

Elefant Online este controlată de Millenium Gold Resources, deținută de fostul premier al Republicii Moldova Ion Sturza, alături de Olif și Catalyst Romania.

După numărul de comenzi, Elefant.ro este al doilea jucător din piață. În prezent, cel mai mare retailer online de pe plan local este eMag (Dante International), al cărui acționar majoritar este grupul sud-african Naspers.

viewscnt
Afla mai multe despre
elefant.ro
director financiar