Gigantul online Amazon va avea și o prezență fizică și va deschide în SUA mai multe hypermarket-uri (department stores) care vor vinde diverse produse, de la mâncare și haine, până la electrocasnice și articole pentru casă, scrie Wall Street Journal. Mișcarea vine după ce Amazon a luat prin divizia sa online ani de zile din cota marilor retaileri care au magazine fizice în SUA.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Este de așteptat ca primele magazine să fie dezvoltate în state precum Ohio și California și vor avea suprafețe de aproximativ 2.800 mp, în medie de trei ori mai mici decât cele mai multe dintre magazinele de tip ”department stores” existente, scrie Hotnews.ro.
CITEȘTE ȘI BAT a contribuit la bugetul de stat cu aproximativ 700 de milioane de lei mai mult în primele șase luni ale anului 2021 față de același interval din 2020Nu se știe ce mărci se vor regăsi în magazine, dar cu siguranță vor fi unele mărci proprii ale Amazon, compania având deja la vânzare în online o serie de mărci proprii dezvoltate cu companii partenere.
Planurile nu sunt încă definitivate, dar marchează o schimbare de strategie în evoluția Amazon care a capturat în ultimele două decenii cotă de piață de la marile rețele de retail.