Brandul italian de lux Falconeri deschide în Băneasa Shopping City primul său magazin din București, investiție de 180.000 de euro.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Pentru primul an, reprezentanții brandului estimează vânzări de aproximativ 900.000 euro, cu un coș mediu de 250 - 300 euro.
CITEȘTE ȘI Dragnea avansează ideea unei cote TVA de 5% pentru produsele bio și ”tradițional românești”: Producătorii români trebuie ajutați în competiția cu multinaționalele Falconeri este adus în România de către Futura Lenjerie, companie înființată în 2010, care se ocupă în România și de brandurile Calzedonia, Intimissimi și Tezenis. Aceasta operează în total 16 magazine, inclusiv în format outlet, în București, Ploiești, Timișoara, Constanța și Galați și pregătește noi deschideri în Timișoara și Brașov.
În 2017, Futura Lenjerie a înregistrat o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro.