Brandul Yves Saint Laurent Beauty al L’Oréal deschide în România primul boutique din Europa. La nivel global, L’Oréal are emoții cu branduri luate de la persoane de culoare

Brandul Yves Saint Laurent Beauty al L’Oréal deschide în România primul boutique din Europa. La nivel global, L’Oréal are emoții cu branduri luate de la persoane de culoare
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 iul 2020

Brandul Yves Saint Laurent Beauty, parte din portofoliul producătorului francez de cosmetice L’Oréal, a deschis primul boutique din Europa, la București, în Băneasa Shopping City.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Acesta este cel de-al 20-lea magazin propriu operat de L’Oréal România.

YSL Beauty face parte din portofoliul L’Oréal România din 2013, odată cu lansarea Diviziei de Produse de Lux. În prezent, Divizia de Produse de Lux a L’Oréal România oferă consumatorilor 11 mărci exclusiviste și operează 11 magazine proprii, sub patru brand-uri diferite (Kiehl’s, Atelier Cologne, Armani Beuty și YSL Beauty). 

În primăvara anului trecut, L’Oréal a deschis în România primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est.

Brandul este unul specific parfumurilor de nișă.

VIDEO Cum arată acum catedrala Notre-Dame. Mari companii promit sute de milioane euro ca donații CITEȘTE ȘI VIDEO Cum arată acum catedrala Notre-Dame. Mari companii promit sute de milioane euro ca donații

Creat în 2009 de Sylvie Ganter și Christophe Cervasel, brandul Atelier Cologne a fost achiziționat de grupul L´Oréal în 2016. 

Grupul francez L’Oréal a intrat pe piața românească în urmă cu 20 de ani.

La nivel global, L’Oreal SA, Unilever și alte companii multinaționale care au cumpărat branduri de îngrijire personală de la persoane de culoare iau măsuri să își păstreze clienții, dintre care unii au promis, în urma protestelor naționale pentru justiție rasială, să își direcționeze cheltuielile doar către companii deținute de astfel de antreprenori.

În ultimii ani, companiile multinaționale au preluat produse destinate consumatorilor de culoare și au marcat brandurile respective ca fiind autentice ”Black”, cu formule create acasă și oferte personalizate.

Dar în urma protestelor declanșate de moartea afro-americanului George Floyd, mulți clienți s-au angajat să cumpere doar produse ale unor companii deținute de persoane de culoare, pentru a susține o echitate rasială mai mare.

viewscnt
Afla mai multe despre
l’oréal
atelier cologne
yves