Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie

Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 17 sep 2019

Branduri de top de pe SensoDays își expun ultimele colecții și piese “de rezistență” la evenimentul bianual Maison & Object 2019 de la Paris

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Mai mult decât o expoziție sau un târg specializat în produse pentru casă, Maison & Object reprezintă un eveniment de referință în industria Designului de Interior. Evenimentul are loc de două ori pe an la Paris, în ianuarie și septembrie, ediția de toamnă de anul acesta incluzând o mulțime de branduri de top, prezente și pe site-ul SensoDays.

Așadar, cele mai noi, inedite și spectaculoase piese pentru casă sunt mai aproape și mai accesibile prin intermediul SensoDays, site-ul numărul 1 în materie de colecții, trenduri și produse Home Décor.

Max Benjamin, LSA International, Missoni Home și Schott Zwiesel au cucerit publicul francez, dar nu numai, prin produsele alese pentru expoziție

Max Benjamin este un brand bine-cunoscut peste tot în lume, apreciat pentru lumânările, difuzoarele și cardurile parfumate “handmade”. Brandul irlandez folosește de fiecare dată ingrediente naturale, uneori chiar formule unice, fără alcool, iar la târgul din Paris Max Benjamin nu a dezamăgit.

Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie

Carduri parfumate pentru mașină sau cameră, difuzoare și lumânări parfumate de lux – toate au stârnit interesul publicului, printre cele mai apreciate arome fiind cele de rodie albă, blue azure sau ghimbir și lemongrass.

Fondat în anii ’60, în Londra, LSA International și-a consolidat în timp locul pe piața sticlei handmade și a porțelanului de calitate superioară. Așa se face că, de-a lungul timpului, dar și la această recentă ediție a Maison & Objet de la Paris, LSA a prezentat diverse piese inedite din colecții pentru bar, servirea masei, dar și decorațiuni spectaculoase. Materialele sunt de fiecare dată atent selecționate pentru ca nivelul de calitate să fie respectat, dar și pentru ca tehnicile artizanale complexe, marca LSA International, să poată fi aplicate.

Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie

Piese pentru bar, obiecte pentru servirea mesei inspirate de natură, de linia orizontului și diverse alte combinații de sticlă și lemn – toate au fost expuse la evenimentul din Paris și pot fi comandate online pe www.SensoDays.ro.

Missoni Home a apărut în 1997, după ce Rosita Missoni revoluționase deja lumea modei prin colecțiile sale din zona prințului modern și a tricotajelor. La Paris, brandul italian și-a adus cele mai recente produse ale unor colecții faimoase deja, prezente în România prin SensoDays.

Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie

Astfel, imprimeurile botanice cu accente nordice s-au regăsit pe țesături lucrate minuțios, contrastele s-au aflat și de această dată la loc de cinste printre dungile iconice, reliefurile surprinzătoare sau liniile ondulate, iar alte piese au arătat ca niște picturi impresioniste, cu modele care aminteau de răsăritul sau apusul de soare.

Schott Zwiesel este sticla perfecțiunii și pe bună dreptate: brandul oferă pahare, produse pentru băut și alte piese inovative pentru servire sau la comandă, toate convingând prin designul contemporan, calitate și eficiență.

La Paris, Schott Zwiesel și-a prezentat piese elegante, pahare a căror formă echilibrată făceau experiența vinului una cu adevărat spectaculoasă, un atu fiind și sfera de decantare, integrată în sticlă.

Branduri SensoDays - prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediția de septembrie

Maison & Objet 2019 setează de fiecare dată tendințele noului sezon în Home Decor

Maison & Objet 2019 din septembrie duce la un alt nivel tendințele setate la același eveniment la ediția din ianuarie 2019. Ei bine, se pare că anul acesta trendurile în Home Décor se întorc cumva la stilul anilor ’60 -’70, brandurile punând accent în colecțiile lor și pe elemente din artă și sculptură.

În materie de culori se merge foarte mult pe interiorul monocromatic, iar cele mai folosite nuanțe sunt cele de albastru, bleumarin, smarald, verde închis, muștar și galben deschis. Pe de altă parte, coralul face echipă bună cu albastru și verde, la fel și negrul cu auriul.

Materialele “vedetă” sunt lemnul, folosit pentru a crea forme naturale, cu margini nefinisate, dar și catifeaua, potrivită pentru tapițerie, perdele și lenjerie de pat. În schimb, pielea devine materialul principal în cazul mobilierului de exterior.

Oglinzile rotunde, supradimensionate sunt din nou în mare trend, iar ramele aurii, negre, din lemn sau cele cu o formă geometrică ceva mai inedită complimentând oricând o cameră altminteri anostă.

În materie de lumini, foarte multe branduri au expus la acest eveniment lustre, obiecte de iluminat cu aranjamente sculpturale uimitoare, lămpi de masă sau podea, felinare, accentul căzând în special pe textura și calitatea luminii.

Trendul l-a dat Maison Objet 2019, însă cumpărăturile continuă acum pe SensoDays, cel mai bun site pentru produse de Home Décor din România.

Cu un portofoliu bogat în branduri apreciate peste tot în lume, nu este de mirare că SensoDays se află în peste 150.000 de case ale românilor, cu cel puțin un produs achiziționat de pe site, iar numărul celor care descoperă acest site fiind în continuă creștere. 

Cu un portofoliu bogat în branduri apreciate peste tot în lume, nu este de mirare că SensoDays se află în peste 150.000 de case ale românilor, cu cel puțin un produs achiziționat de pe site, iar numărul celor care descoperă acest site fiind în continuă creștere. 

viewscnt
Afla mai multe despre
sensodays
maison & object 2019 paris