Bulgarii și românii, pe ultimele locuri în UE la cumpărăturile online, dar tendința este în creștere puternică

Bulgarii și românii, pe ultimele locuri în UE la cumpărăturile online, dar tendința este în creștere puternică
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 apr 2020

Deși cumpărăturile online continuă să crească la nivelul UE, doar 22% dintre bulgari și 23% dintre români au efectuat achiziții online în 2019, față de o medie de 60% înregistrată în Uniunea Europeană (UE), arată datele publicate luni de Oficiul European de Statistică (Eurostat).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În 2019, campionii achizițiilor online din UE au fost locuitorii din Danemarca (84%), Suedia (82%), Olanda (81%), Germania (79%) și Finlanda (73%), arată Agerpres.

FOTO Protecția Consumatorului a închis temporar alte două piețe din București CITEȘTE ȘI FOTO Protecția Consumatorului a închis temporar alte două piețe din București

La polul opus, cu cel mai redus procent, s-au situat Bulgaria (22%) și România (23%). Totuși, procentul românilor care fac cumpărături online a crescut constant, de la 2% în 2009 la 20% în 2018 și 23% în 2019.

Cea mai mare creștere în ultimii zece ani s-a înregistrat în Estonia, unde procentul celor care fac cumpărături online a urcat cu 51 de puncte procentuale, de la 17% în 2009 la 68% în 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
comert online
bulgaria
romania