JD.com, unul dintre cei mai mari retaileri online din China, intenționează să se extindă în Europa și își propune să-și finalizeze strategia de intrare pe piață până la sfârșitul anului, conform Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
JD.com este cel mai mare retailer online din China în funcție de venituri, cu 45,6 miliarde euro anul trecut. În funcție de capitalizarea de piață și profitabilitate, topul este condus însă de Alibaba.
Anul trecut, JD, cu sediul în Beijing, a realizat primele transporturi de marfuri cu drone, iar are în prezent o flotă de 30 de drone cu care efectuează livrări în zone rurale.
Recent, Google a anunțat că va investi 550 de milioane de dolari în JD.com, în cadrul strategiei de extindere a prezenței pe piețele asiatice și de îmbunătățire a capacității concurențiale în raport cu companii precum Amazon.com.
Parteneriatul dintre cele două companii va mai include promovarea produselor JD.com prin intermediul serviciului de cumpărături al Google.
La acel moment a fost anunțat că parteneriatul va ajuta JD.com să se extindă în afara Chinei și Asiei de Sud-Est și să își construiască o prezență notabilă în Statele Unite și Europa.