Compania poloneză Sweet Gallery recrutează un manager Mc Donald’s la conducerea operațiunilor din România. “Am început să lucrez de când aveam 16 ani."

Compania poloneză Sweet Gallery recrutează un manager Mc Donald’s la conducerea operațiunilor din România. “Am început să lucrez de când aveam 16 ani."

Raluca Lupu

Profit.ro
Profit.ro
scris 15 oct 2021

Compania poloneză Sweet Gallery, proprietar al conceptelor gastronomice Lodolandia, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie sau SiGelato, deținătoare a celei mai mari rețele mobile street food din Europa, a recrutat-o pe Raluca Lupu, fost manager Mc Donald’s, pentru conducerea operațiunilor din România.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

“Am început să lucrez de când aveam 16 ani. Am făcut promoții în magazine și am fost implicată în diverse activități ale liceului. Apoi, în toți cei patru ani de facultate am avut rezultate foarte bune și am participat la un proiect pentru Agenția de Plăți și Intervenții în Agricultură”, își amintește Raluca Lupu. “Din primul an de Masterat m-am angajat la Mc Donald’s, pe postul de Manager Trainee. În fiecare an în această companie am avut parte de schimbări în bine și de promovări. Timp de opt ani, am învățat să lucrez în echipă. După șase ani am fost promovată  în funcția de Consultant Operațiuni, poziție din care am coordonat, de la 8 restaurante în perioada normală, până la 15 în timpul pandemiei”, adaugă Raluca Lupu.

JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase

Sweet Gallery a intrat pe piața românească în 2020 cu două puncte proprii (București) și două puncte de franciză (București și Brăila).

Compania vrea să mărească numărul rulotelor din România și caută investitori în franciză.

Conceptul, dezvoltat în sistem de franciză cu parteneri locali, se bazează pe distribuția cu rulote standardizate, complet echipate, amplasate atât în centrele comerciale, cât și în locuri cu trafic pietonal intens. Compania oferă francizaților training în domeniul vânzărilor și know-how în ceea ce privește conducerea afacerii, începând de la înființare, obținerea de finanțare (leasing), achiziționarea unei locații, instruire, livrarea unei remorci complet echipate, marketing, servicii, furnizare completă de bunuri cu soluții de livrare sau contabilitate.

Ice and Roll este un brand cu înghețată spiralată, vafe și băuturi reci, care funcționează în sezonul de primăvară și vară - din aprilie până la sfârșitul lunii septembrie - în timp ce Cake and Roll vinde torturi - din octombrie până la sfârșitul lunii martie. Punctele sunt redenumite și, într-o singură zi, își ajustează oferta la noul sezon. Imaginea exterioară și echipamentele adiacente rulotei sunt schimbate, mașina de înghețată o înlocuiește pe cea de copt prăjituri și invers.

Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic CITEȘTE ȘI Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic

Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll operează, sub marca internă Lodolandia și Kołacz na Okrągło, și în Germania, Marea Britanie, Slovacia, Austria și Polonia.

viewscnt
Afla mai multe despre
sweet gallery
street food