Doraly vrea să se transforme într-un parc comercial de tip cash&carry și retail. Compania anunță un "nou CEO", cu această titulatură în portofoliul personal încă din luna martie, anterior la IKEA China, CEO Eurolines și Orange

Doraly vrea să se transforme într-un parc comercial de tip cash&carry și retail. Compania anunță un "nou CEO", cu această titulatură în portofoliul personal încă din luna martie, anterior la IKEA China, CEO Eurolines și Orange
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 oct 2017

Doraly Expo Market de lângă București vrea să se transforme dintr-un parc comercial de tip en-gros în unul de tip cash&carry și retail adresat atât comercianților, cât și consumatorilor finali, anunță conducerea companiei care administrează parcul comercial. În același timp, este anunțat ca "nou CEO" Alexandru Rusu, care își indică însă această titulatură în portofoliul personal încă din luna martie, anterior lucrând ca Strategy Consultant al IKEA China, CEO Eurolines România și Deputy CFO la Orange Romania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

“Mandatul meu la Doraly coincide cu un amplu proces de repoziționare început în urmă cu un an, proces care urmărește tranziția de la un parc comercial de tip en-gros către unul modern, de tip cash&carry si retail adresat atât comercianților, cât și consumatorilor finali. În ceea ce privește articolele pentru casă, marea majoritate a comercianților deja vând în sistem de retail o gamă extinsă și diversificată de produse de iluminat, sanitare, articole de uz casnic, decorațiuni, textile și altele. Vom continua investițiile în modernizarea și extinderea parcului, iar în paralel avem în plan dezvoltarea unor canale alternative de vânzare pentru clienții noștri.” a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

În 2016 Doraly a început un amplu proces de repoziționare către comerțul de tip cash&carry, retail și logistică, pentru care a investit circa 6 milioane de euro în dezvoltarea a două noi pavilioane cu suprafața de 9.200 metri pătrați, precum și modernizarea unor pavilioane existente. În 2017 parcul commercial a demarat un nou program de investiții care se va derula pe 3 ani, în valoare toatală de 15 milioane de euro, program direcționat în principal în extinderea suprafeței comerciale cu 15.000 metri pătrați, modernizarea pavilioanelor existente și dezvoltarea canalelor alternative de vânzare.

Dezvoltat pe o suprafață de teren de 260.000 metri pătrați pe ambele părți ale Soseaua București-Urziceni, la km 12,5, în localitatea Afumați, județul Ilfov, parcul comercial Doraly Expo Market deține 30 de pavilioane, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 80.000 metri pătrați, având circa 850 de spații comerciale. În prezent, acesta găzduiește 550 de producători, importatori și distribuitori.

Topul celor mai fiabile automobile 2017: mașinile japoneze, coreene și europene, mai bune decât cele americane. Tesla Model X, cel mai puțin fiabil automobil în 2017 CITEȘTE ȘI Topul celor mai fiabile automobile 2017: mașinile japoneze, coreene și europene, mai bune decât cele americane. Tesla Model X, cel mai puțin fiabil automobil în 2017

Cifra de afaceri a firmelor care își desfășoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro anul trecut, conform conducerii Doraly.

Înființat în 1993, Doraly are anual peste 3 milioane de clienți.

viewscnt
Afla mai multe despre
doraly
alexandru rusu