Două antreprenoare din Constanța vor să ducă brandul de cosmetice organice Careless Beauty la Paris și Londra

Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 12 nov 2016

Elena Oancea și fiica ei Adina Oancea, două antreprenoare din Constanța, vor să ducă povestea cosmeticelor organice Careless Beauty, născută în urmă cu mai bine de 4 decenii într­-un sat din Dobrogea, la Paris și Londra, iar un prim pas l-au făcut deja în Capitala Franței.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

”Suntem interesați să exportăm cantități limitate de produse și, din acest motiv, am organizat Conferința «Une Cosmetique pure et naturelle» pe 22 octombrie, în Paris. A fost un proiect-pilot în care am testat reacția publicului francez la conceptul brandului nostru. Planul următor este să stabilim o viitoare colaborare cu un anumit magazin de specialitate din Paris al cărui concept ne-a încântat foarte mult”, a declarat pentru Profit.ro Adina Oancea.

Planurile de viitor includ și o colaborare în Londra, iar, pe măsură ce producția va crește, Adina Oancea ia în considerare o extindere mai mare la export.

”Deoarece nu avem o producție enormă, 2 magazine de specialitate din Europa plus vânzări online către export considerăm a fi suficient momentan. Pe măsură ce ne vom extinde culturile de plante, doar atunci vom putea produce mai mult și vom putea lua în considerare o extindere mai mare către export. Lucrurile se fac treptat, fără grabă”, explică fondatoarea Careless Beauty.

Cosmeticele românești încep ușor, ușor să câștige teren în preferințele românilor. Povestea brandului Cosmetic Plant CITEȘTE ȘI Cosmeticele românești încep ușor, ușor să câștige teren în preferințele românilor. Povestea brandului Cosmetic Plant

”Momentan nu avem în plan deschiderea unui magazin fizic, deoarece vindem prin intermediul cabinetelor de specialitate, unde clienții pot beneficia de o consultație mai complexă, putem pune un diagnostic și, ulterior, putem recomanda produsele corespunzătoare”, mai spune Adina Oancea.

Astfel, investițiile Careless Beauty se vor axa în primul rând pe extinderea culturilor de plante și echipamente de producție.

”Deoarece depindem de natură și de materia prima vegetală, terenurile pe care cultivăm speciile de plante utilizate și extinderea lor necesită o atenție deosebită. Încercăm să ne orientăm investițiile și spre achizitionarea unei linii automatizate de ambalare și etichetare, precum și spre publicitate, care știm cu toții cât contează. Până în prezent, investițiile au atins 100.000 euro”, arată Adina Oancea.

Producătorul are în prezent plantații ce se întind pe 4-6 hectare în județul Buzău și unde sunt cultivate peste 40 de plante românești.

Referitor la piață, Adina Oancea apreciază că piața cosmeticelor organice din România este  destul de restrânsă, iar singura provocare este aceea de a reîntări încrederea oamenilor în natură.

”Însă România este o țară extrem de bogată din punct de vedere al materiei prime vegetale. Cu peste 3.500 de specii de plante cu potențial terapeutic ridicat, putem spune că România este un loc ideal pentru un producător de cosmetice organice sau pentru un cercetător-chimist-biolog. În ultimii ani am observat că au apărut mai multe companii românești producătoare de cosmetice și acest lucru ne bucură. Trebuie să creăm o poveste României și în acest domeniu. Româncele adoptă acest concept de îngrijire organică, mai ales că, în ultimii ani, în general, oamenii au început să caute produse cât mai naturale”, arată Adina Oancea.

Româncele care îmbrățișează acest concept au vârste cuprinse între 30-65 ani, sunt interesate de un stil de viață cât mai sănătos, citesc cu atenție eticheta unui produs, merg în cabinete de specialitate sau la medicul dermatolog și nu aleg un produs doar după notorietatea brandului.

Două antreprenoare din Constanța vor să ducă brandul de cosmetice organice Careless Beauty la Paris și Londra

Povestea Careless Beauty a început cu mai bine de 4 decenii în urmă, într­-un sat din Dobrogea, unde Elena Oancea – fondator - a copilărit alături de părinți și bunici.

”Devenind Chimist-Estetician, în 1992 am fondat Careless Beauty by Elena Oancea. Astăzi, îmi creez rețetele împreună cu fiica mea, Ioana Adina Oancea – Farmacist ­ Estetician, și sunt ajutată de întreaga familie. Utilizăm 46 de specii de plante românești combinate în 5 game complete dedicate fiecărui tip de ten”, povestește Elena Oancea.

Careless Beauty are 4 brevete de invenție și un portofoliu 22 de produse, care este extins în fiecare an. Lunar, firma  produce 300 de produse din fiecare sortiment, capacitatea noului laborator fiind de 1.000- 1.500 de produse.

viewscnt
Afla mai multe despre
careless beauty
export
organic
cosmetice