EXCLUSIV Românii cumpără anual ceasuri de 80 milioane de euro. "Există o reținere în a cumpăra ceasuri online". Clujul - dinamică accelerată

EXCLUSIV Românii cumpără anual ceasuri de 80 milioane de euro. "Există o reținere în a cumpăra ceasuri online". Clujul - dinamică accelerată
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 27 sep 2019

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, anticipează pentru 2020 un avans al vânzărilor de 20%, la peste 8 milioane de lei, de la un nivel estimat în acest an de 7 milioane de lei, pe fondul extinderii numărului de magazine offline și a partenerilor de distribuție, la aproximativ 25, spune pentru Profit.ro directorul general al retailerului online, Dragoș Diaconu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înființată în 2009, compania HCV International este controlată de Mihai Pătrașcu - 45%, Cătălin Floarea - 45% și Dragoș Diaconu - 10%, potrivit www.termene.ro.

Afacerile retailerului în intervalul 2015 - 2018 s-au situat între 6,1 și 6,6 milioane de lei.

"În ultimii 2-3 ani, ponderea comerțului online în total comerț a rămas relativ stabilă, în jurul a 6%. Vânzările nu au mai evoluat spectaculos la fel ca acum 10 ani, cu impact și asupra vânzărilor de ceasuri. În plus, există o reticență în a cumpăra online un ceas, care limitează posibilitatea de creșterea semnificativă a vânzărilor. Clienții, mai mult decât la îmbrăcăminte și încălțăminte, vor să probeze ceasul înainte să-l cumpere, să vadă cum se așează la încheietura mâinii", a spus Diaconu.

Ceasurile casual-sport, pentru înot, activități outdoor și cele rezistente la șocuri - preferatele românilor pe timpul verii. Cât costă cel mai ieftin ceas de vară și sfaturi pentru protejarea acestora CITEȘTE ȘI Ceasurile casual-sport, pentru înot, activități outdoor și cele rezistente la șocuri - preferatele românilor pe timpul verii. Cât costă cel mai ieftin ceas de vară și sfaturi pentru protejarea acestora

Din acest motiv, a explicat șeful WatchShop.ro, compania a deschis în AFI Cotroceni, în vară, un magazin offline, în urma unei investiții de 35.000 de euro.

"Vânzările nu au fost spectaculoase în lunile de vară, dar încheierea perioadei de concedii a schimbat cifrele, acum suntem mulțumiți și în grafic. Ne propunem să deschidem două magazine, unul în București, la anul, și următorul în Cluj-Napoca, cel mai probabil. Clujul este al doilea oraș după București după dinamica veniturilor și a comerțului, are o dinamică accelerată, cu investiții serioase în infrastructură și asta se vede în business", a afirmat Diaconu.

Cu o peste 15.000 de ceasuri disponibile în ofertă, de la peste 100 de branduri, Watchshop.ro este importator unic al brandurilor Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.

Ținta evoMAG pe noul trend: Vrem să vindem 10.000 de trotinete și biciclete electrice în acest an CITEȘTE ȘI Ținta evoMAG pe noul trend: Vrem să vindem 10.000 de trotinete și biciclete electrice în acest an

La începutul acestui an WatchShop.ro a anunțat că intră pe o nouă linie de business, și anume distribuția de ceasuri către retaileri din mediul offline, țintind, până la finalul anului, crearea unei rețele de peste 20 de parteneri

Mișcarea a avut loc în contextul evoluției naturale a business-ului de ceasuri, în direcția adresării unei categorii diferite de clienți, care preferă să interacționeze cu ceasurile înainte de a le cumpăra sau care vor să cumpere produse din magazinele clasice.

Diaconu a estimat vânzările anuale de ceasuri din România la 80 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
watchshop.ro
ceasuri
vanzari