EXCLUSIV Un furnizor al armatei ucrainene deschide magazin în centrul Bucureștiului

EXCLUSIV Un furnizor al armatei ucrainene deschide magazin în centrul Bucureștiului

Sursa foto: Turbat

Emil Popescu
Emil Popescu
scris 9 mai 2023

Producătorul ucrainean de corturi, rucsaci și îmbrăcăminte pentru outdoor Turbat, a cărui dezvoltare a fost accelerată de invazia rusă, va deschide un magazin în zona Unirii din București, sub brandul Gorgany.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“Suntem o singură companie (Turbat, marcă de echipamente și îmbrăcăminte pentru exterior + lanțul de retail Gornany, n.r.), dar avem o strategie diferită în România. În ceea ce privește magazinul nostru cu amănuntul, intenționăm să deschidem o unitate offline în București, cu o suprafață de 500 mp. În prezent, locul este agreat și conceptul nostru de design interior este în curs de implementare. De asemenea, Gorgany este deja magazin online - gorgany.ro, în faza de testare până în mai”, afirmă, într-o discuție cu Profit.ro, Marian Striltsiv, creative director Turbat.

EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Planul familiei Stănculescu, proprietara Auto Cobălcescu, pentru un parc de retail lângă Dedeman Ghencea a fost aprobat. Poate cuprinde un Lidl

Deocamdată, acesta este singurul magazin fizic planificat de compania din Ucraina pentru România.

În zona vizată de Turbat există deja mai multe magazine cu echipamente și îmbrăcăminte outdoor, precum Himalaya, Nootka, Zumont și Montrek.

Turbat a decis să intre pe piața românească în 2021, înainte de începerea invaziei ruse, prin parteneri care distribuie produsele fabricate în Ucraina, și vede un potențial de creștere anuală de până la 30-40% a veniturilor obținute local, în următorii 5 ani.

EXCLUSIV Antreprenorul Romeo Geambașu își extinde rețeaua de parcuri de retail. A cooptat doi noi parteneri pentru un proiect în Domnești CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Antreprenorul Romeo Geambașu își extinde rețeaua de parcuri de retail. A cooptat doi noi parteneri pentru un proiect în Domnești

„Sunt multe asemănări între piețele outdoor din Ucraina și România: ne sunt familiari munții Carpați, așa că activitățile și produsele sunt potrivite și nu necesită repoziționare pe piață sau adaptări. De asemenea, piața outdoor din România este în continuă creștere, călătoriile devin parte a stilului de viață modern, iar privind tendințele de consum brandul din segmentul de preț mediu+ are un potențial bun. De asemenea, concurența este mai scăzută în comparație cu alte țări din Europa de Est”, explică Striltsiv.

Pentru 2023, Turbat estimează o cifră de afaceri în România de 120.000 de euro la prețuri de achiziție, valoare care include și rezultatele magazinului Gorgany.

EXCLUSIV H4L Development dezvăluie planurile pentru o rețea de galerii comerciale în marile orașe CITEȘTE ȘI EXCLUSIV H4L Development dezvăluie planurile pentru o rețea de galerii comerciale în marile orașe

Compania Turbat este prezentă în Polonia, Elveția, Letonia, Estonia, România, Coreea de Sud și Japonia, dar și pe piețele din Germania și Cehia, unde produsele sunt vândute sub brandurile altor jucători.

Dezvoltarea companiei, pentru care Ucraina rămâne cea mai importantă piață, a fost impulsionată de război, în urma căruia cererea pentru produsele outdoor, inclusiv din partea forțelor militare, a fost în creștere.

“Desigur, nu putem prezice toate situațiile legate de război, dar suntem foarte încrezători că producția locală ucraineană / est-europeană va avea din ce în ce mai mult sens, atât din punct de vedere al afacerilor, cât și din punct de vedere geopolitic”, spune directorul Turbat.

Compania fondată în 2005 de doi antreprenori din Ucraina - Andriy Bandrivskyy și Oksana Donets - mizează în acest an pe afaceri la până la 2 milioane de euro pe toate piețele în care este prezentă.

viewscnt
Afla mai multe despre
outdoor turbat magazin