Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent Fashion House Outlet Centre Militari.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Numero Uno, Dika și Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri promit reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an.
CITEȘTE ȘI Franciza DAbo Doner deschide primul restaurant românesc de fast-food din Londra, chiar lângă stadionul Wembley, și vizează deschiderea a 40 de restaurante în următorii 3 ani Spațiul total disponibil la Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproape 60 de magazine cu branduri internaționale și locale. În noiembrie anul trecut, Centrul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătrați: Smyk, Decimas și Union Brands.
Grupul Fashion House continuă investițiile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.