Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi marcă înregistrată

Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi marcă înregistrată
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 feb 2016

Eforturile Coca-Cola de a obține statut de marcă înregistrată pentru sticlele folosite de companie au eșuat, un tribunal european respingând o reclamație făcută de producătorul american de băuturi răcoritoare împotriva autorității UE pentru mărci, relatează DPA.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Coca Cola a depus cerere în 2011 pentru ca designul sticlelor din plastic, sticlă și metal ale companiei să fie înregistrat în Uniunea Europeană, argumentând că forma acestora este „o evoluție naturală” a sticlelor băuturilor companiei, potrivit unui comunicat al Curții Generale a UE, scrie News.ro

Biroul pentru Armonizare a Pieței Interne (OHIM) a decis că forma sticlelor „nu are niciun element caracteristic” care să justifice o marcă.

Curtea Generală a UE a susținut decizia OHIM, afirmând că sticla de Coca-Cola „nu posedă vreo caracteristică distinctă față de alte sticle de pe piață”, se arată în comunicat.

Decizia poate fi contestată la Curtea Europeană de Justiție.

viewscnt
Afla mai multe despre
coca-cola. sticla coca cola