FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară

FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 21 dec 2018

Retailerul german Lidl lansează, pe fondul lipsei de personal pe piața locală, o campanie pe mai multe aeroporturi și la puncte de trecere a frontierei, prin care încearcă să-i convingă pe românii care muncesc în străinătate și revin acum în țară, de Sărbători, să accepte să se întoarcă în România și pentru a munci, în magazinele companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Intenția este de a-i atrage în principal spre magazinele din Moldova, campania fiind astfel lansată pe aeroporturile din Suceava, Bacău și Iași.

Lidl a semnat actele pentru deschiderea la București a celui de-al doilea mare hub digital din Europa: investiție inițială de aproape 10 milioane euro CITEȘTE ȘI Lidl a semnat actele pentru deschiderea la București a celui de-al doilea mare hub digital din Europa: investiție inițială de aproape 10 milioane euro

Lidl a înregistrat anul trecut o creștere a afacerilor de peste 15 %, dublă față de media pieței de retail estimată la 7-8 %, preconizând că va menține acest trend de creștere și în 2018.

FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară

La începutul lunii mai, Lidl a semnat actele pentru deschiderea la București a primului hub digital din România, al doilea ca mărime din Europa, cu o investiție inițială de aproape 10 milioane euro. Compania a lansat în februarie procedurile de angajare a peste 100 de arhitecți software, dezvoltatori și consultanți pentru a furniza soluții de e-commerce și management pentru platformele digitale ale grupului.

În 2016, Lidl a avut o cifră de afaceri de 5,57 miliarde de lei în România, în creștere cu 18% față de anul precedent și un profit cu 26,6% mai mare, de 217 milioane de lei.

Anul trecut, afacerile au urcat la 6,5 miliarde lei, cu un profit de 352 milioane lei.

O companie canadiană, care deține una dintre cele mai mari mine de grafit din lume, vine în România să caute cobalt pentru baterii litiu-ion CITEȘTE ȘI O companie canadiană, care deține una dintre cele mai mari mine de grafit din lume, vine în România să caute cobalt pentru baterii litiu-ion

Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

FOTO Pe fondul lipsei de personal pe piața locală, Lidl lansează o campanie inedită, pe aeroporturi și la vamă, pentru a-i convinge pe românii din străinătate să revină în țară

Retailerul a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
retail
magazine
frank wagner