Google va propune comercianților să folosească gratuit serviciul său de cumpărături online, aflat în competiție directă cu Amazon în domeniul publicității orientate, informează AFP.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Gigantul american, lider mondial al căutărilor pe internet, a anunțat marți că vânzătorii americani vor putea să își distribuie produsele în regim de gratuitate pe platforma sa de la sfârșitul lunii aprilie și că intenționează să generalizeze această ofertă pentru comercianții din lumea întreagă, până la finalul anului 2020, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Dedeman investește 4 milioane euro pentru a instala centrale electrice fotovoltaice pe acoperișurile magazinelor propriiUtilizarea Google Shopping era până acum rezervată companiilor care plăteau o taxă pentru a-și promova bunurile prin reclame difuzate pe motorul de căutare.
Închiderea magazinelor tradiționale din cauza pandemiei de coronavirus a accelerat această decizie a grupului Google.
Grupul american intenționează să colaboreze și cu serviciul de plată PayPal, pentru a facilita tranzacțiile pe platforma sa.