Grupul american de modă G-III Apparel cumpără brandul Karl Lagerfeld

Grupul american de modă G-III Apparel cumpără brandul Karl Lagerfeld
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 2 mai 2022

Grupul american de modă G-III Apparel a ajuns la un acord pentru preluarea brandului Karl Lagerfeld, într-o tranzacție de 200 de milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

G-III, care deținea deja 19% din brandul creat de celebrul designer de modă german, a semnat un acord pentru achiziția participației rămase de la proprietarii brandului, în schimbul sumei de 200 milioane de euro (210 milioane dolari).

În urma tranzacției, G-III va deveni unicul acționar al brandului Karl Lagerfeld.

Netflix vrea să ajungă la 50 de jocuri până la finele anului CITEȘTE ȘI Netflix vrea să ajungă la 50 de jocuri până la finele anului

Achiziția este estimată să majoreze vânzările G-III cu o sumă inițială de 200 milioane de dolari pe an. În timp, grupul american se așteaptă ca vânzările brandului să depășească 2 miliarde de dolari pe an.

G-III Apparel, grup fondat în 1956, deține un portofoliu de peste 30 de mărci proprii și licențiate, printre care DKNY, Donna Karan, Sonia Rykiel, Guess?, Calvin Klein, Tommy Hilfiger și Levi’s.

Karl Lagerfeld, director artistic al casei de modă Chanel timp de peste 30 de ani, a decedat în 2019, la vârsta de 85 de ani.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
karl lagerfeld
g iii apparel group
tranzactie
vanzare brand karl lagerfeld