Grupul de francize Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, a intrat pe nișa de fast-food

Grupul de francize Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, a intrat pe nișa de fast-food
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 27 apr 2018

Grupul de francize de fashion Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri, a intrat pe piața de fast-food, începând să asigure recrutări pentru brandul Condimental al lanțului de restaurante Calif. Profit.ro a anunțat ieri, mult mai înainte pe Profit Insider, că retailerul polonez de încălțăminte CCC a finalizat preluarea Peeraj Brands International SRL, care operează magazinele de pantofi sub marca CCC din România, operațiune anunțată de Profit.ro ca fiind pregătită la finele anului trecut, când a fost semnat un acord neangajant.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

 

 

CCC a plătit, în total, 33 de milioane de euro către Peeraj.

Retailerul Extreme Digital, concurent eMag pe piața din Ungaria, va deschide primul showroom din România CITEȘTE ȘI Retailerul Extreme Digital, concurent eMag pe piața din Ungaria, va deschide primul showroom din România

Datele relevă că Peeraj a intrat și pe piața de fast-food, începând să recruteze personal pentru brandul Condimental al Calif, restaurant din zona Bucur Obor București.

Grupul Peeraj este unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri. În 2016, compania a avut anul trecut afaceri de 229 milioane lei și un profit net de 8,2 milioane lei, cu un provizion de 7,2 milioane lei.

Peeraj operează o rețea de 54 de magazine sub marca CCC și mai deține în România francizele pentru mai mult de 10 branduri. Printre acestea se numără Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia și Armani Jeans. Anul trecut, Peeraj și-a completat portofoliul cu brandurile A/X Armani Exchange și Skechers.

CCC este cel mai mare retailer de încățăminte din Europa Centrală.

Lanțul de restaurante Calif a fost lansat în 2010 de antreprenorii locali Radu Tănase, Bogdan Jantea și Alexandru Stoichițoiu, 

viewscnt
Afla mai multe despre
ccc
ng2
peeraj
peeraj international brand
franciza
pantofi
retailer
polonez