Grupul Inditex aduce două branduri noi în vestul țării și dublează suprafața celor cinci magazine din Iulius Mall

Grupul Inditex aduce două branduri noi în vestul țării și dublează suprafața celor cinci magazine din Iulius Mall
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 mai 2019

Grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, care deține brandul Zara, a anunțat, joi, că a deschis, în Iulius Mall din Timișoara, două magazine în premieră în Timișoara – Zara Home și Oysho, și dublează suprafața celor cinci magazine existente în mall.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Iulius Mall, parte a ansamblului mixt Iulius Town din Timișoara (denumit anterior Openville), își diversifică astfel oferta. Iulius Town este primul proiect mixt din vestul țării și va include o zonă de retail de aproximativ 120.000 mp, scrie News.ro.

Cele cinci magazine din Iulius Mall Timișoara ale retailerului - Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka și Stradivarius - au fost modernizate și extinse, o parte dublându-și suprafața.

FOTO Un restaurant din Marea Britanie a servit din greșeală unui client o sticlă de vin de 4.500 de lire sterline CITEȘTE ȘI FOTO Un restaurant din Marea Britanie a servit din greșeală unui client o sticlă de vin de 4.500 de lire sterline

”Printre acestea se află noul magazin Zara, care se desfășoară pe aproximativ 3.900 mp și este dispus pe două niveluri. În total, cele șapte magazine ocupă o suprafață de 8.000 mp în ansamblul mixt Iulius Town, de peste două ori mai mare decât cea pe care o ocupa înainte grupul Inditex”, se arată în comunicat.

Brandul Zara Home, dedicat decorării casei, aduce la Timișoara o gamă de produse de la textile de bucătărie și baie, lenjerie de pat, obiecte de mobilier, veselă, la tacâmuri și alte produse pentru decorarea casei, precum și homewear și cosmetică, toate înscriindu-se în cele mai noi tendințe ale modei. În magazinul Oysho, o altă premieră în Timișoara, vizitatorii vor găsi diverse linii de articole, de la lenjerie de corp la gymwear, sleepwear și beachwear, dar și încălțăminte și accesorii.

Proiectul mixt Iulius Town Timișoara este dezvoltat de companiile Iulius și Atterbury Europe și reprezintă cea mai mare investiție în real estate din regiune, în valoare de peste 220 milioane de euro. Prima sa etapă de dezvoltare se află în curs de finalizare.

viewscnt
Afla mai multe despre
inditex
zara
iulius mall