Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a înregistrat o creștere cu 9% a vânzărilor în trimestrul patru din 2019, fiind în grafic pentru a raporta primul avans al profiturilor anuale din ultimii patru ani, după investiții semnificative în online și alte servicii, pentru a se adapta la modificările rapide din industrie, transmit MarketWatch și Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
La Bursa de la Stockholm, acțiunile H&M au urcat luni cu 2%. Anul acesta, titlurile au înregistrat o creștere cu 53%, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Un pachet de 35% din acțiunile lanțului de cafenele 5 To Go - preluat de un fond de investiții creat împreună cu Sacha Dragic, proprietarul SuperBetÎn perioada septembrie-noiembrie 2019, trimestrul patru pentru H&M, vânzările au urcat cu 9%, la 61,7 miliarde de coroane suedeze (6,41 miliarde de dolari), în timp ce analiștii previzionau un avans de 10%.