H&M extinde oferta din online cu 5 noi mărci pentru România

H&M extinde oferta din online cu 5 noi mărci pentru România
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 14 mai 2020

Retailerul suedez de haine și accesorii H&M va lansa magazine online pentru cinci noi mărci în România, săptămâna viitoare, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Astfel, mărcile COS, Weekday, Monki, & Other Stories și ARKET vor fi disponibile pentru clienții din România începând cu 20 mai, fiecare cu propriul marketplace online.

Cei interesați se pot înscrie pe website-urile dedicate cu o zi înaintea lansării oficiale, urmând să beneficieze de o ofertă specială.

Coronavirusul afectează dramatic vânzările Jumbo, inclusiv în România. Magazinele programate pentru 2020 - amânate CITEȘTE ȘI Coronavirusul afectează dramatic vânzările Jumbo, inclusiv în România. Magazinele programate pentru 2020 - amânate

Lansări online sunt programate, pe aceeași dată, și pentru Bulgaria, Cipru și Grecia, în timp ce clienții din Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg și Croația vor putea comanda produse sub aceste mărci începând cu 14 mai.

În prezent, H&M livrează îmbrăcăminte și accesorii sub cele cinci mărci în 19 țări, având și o rețea de peste 100 de magazine fizice.

Grupul suedez a raportat o scădere de 57% a vânzărilor în perioada 1 martie – 6 mai, după ce a fost nevoit să închidă aproximativ 80% dintre magazinele fizice în contextul pandemiei de coronavirus. Vânzările online au crescut cu 32% în aceeași perioadă.

Mai multe magazine au fost redeschise în anumite piețe începând cu finele lunii aprilie, însă H&M notează că vânzările au fost nesemnificative. La acest moment, un număr de 3.050 de magazine (60%) dintr-un total de 5.061 sunt în continuare închise.

“Pentru a compensa evoluția negativă a vânzărilor, o serie de măsuri rapide și viguroase sunt implementate pe segmentele achizițiilor, investițiilor, chiriilor, personalului și finanțării”, potrivit grupului.

H&M, cu aproape 180.000 de angajați la nivel global, a obținut vânzări de 232,76 miliarde de coroane suedeze (circa 22 miliarde euro) în anul fiscal 2019, în creștere cu 11% raportat la anul anterior. Grupul suedez este al doilea mare retailer de modă din lume, după proprietarul Zara, grupul spaniol Inditex.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
extindere e-comert
ecommerce
lansari online
cos
weekeday
monki
& other stories
arket
branduri online
coronavirus
magazine inchise