INFOGRAFIC Review-urile online devin mai importante în decizia de cumpărare

INFOGRAFIC Review-urile online devin mai importante în decizia de cumpărare
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 oct 2019

Review-urile online din partea altor cumpărători sunt cel mai important criteriu în cazul cumpărătorilor de electrocasnice mici, femeile dând ceva mai mult credit acestora decât bărbații - 72%, respectiv 68%.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

 

ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI

Următorii factori importanți în clasament sunt review-urile online postate de experți, apreciate tot într-o măsură mai mare de femei decât de bărbați, site-urile generale de shopping și compararea prețurilor sau consultarea site-urilor de reduceri.

 

Netopia: Plățile de pe dispozitivele mobile au luat un avânt substanțial, depășind considerabil desktop-ul. Românii încep să își dorească mai multă rapiditate și mobilitate CITEȘTE ȘI Netopia: Plățile de pe dispozitivele mobile au luat un avânt substanțial, depășind considerabil desktop-ul. Românii încep să își dorească mai multă rapiditate și mobilitate

Criterii precum compararea prețurilor, informațiile afișate la raft, opiniile apropiaților sau consultarea personalului de vânzări din magazine dețin procente aproximativ egale, cu o predilecție mai mare din partea bărbaților către a lua în considerare informațiile primite la raft și interacțiunea față în față cu un specialist pentru a primi mai multe detalii (62% față de 57% în cazul femeilor la primului criteriu, respectiv 61% versus 55%, pentru al doilea factor), relevă studiul GfK FutureBuy 2018, realizat în 35 de țări asupra modului în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele clienților față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații.

INFOGRAFIC Review-urile online devin mai importante în decizia de cumpărare


Într-un procent mult mai mare decât în cazul femeilor, bărbații au încredere în site-urile retailerilor.

Ceilalți europeni țin cel mai mult seama atunci când vine vorba despre achiziționare electrocasnicelor mari de sfaturile consultanților de vânzări din magazine, de review-uri și de site-urile de discounturi pentru a compara prețurile.

Pentru cumpărătorii de electrocasnice mici, primele două criterii rămân, ca și în cazul electrocasnicelor mari, review-urile online din partea altor cumpărători sau utilizatori și cele ale experților.

Topul continuă cu compararea prețurilor prin consultarea site-urilor de discounturi, dar și a celor generaliste și informațiile la raft.

În cazul europenilor, primele trei criterii în top sunt review-urile online, informațiile primite la raft și de site-urile de discounturi pentru a compara prețurile.

INFOGRAFIC Review-urile online devin mai importante în decizia de cumpărare

viewscnt
Afla mai multe despre
reviewuri online
gfk
electrocasnice