Intermediarul de servicii de curierat Allpacka a avut afaceri de 150.000 euro în primul an în România și estimează creștere de 150% în 2017

Intermediarul de servicii de curierat Allpacka a avut afaceri de 150.000 euro în primul an în România și estimează creștere de 150% în 2017
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 28 nov 2016

Intermediarul de servicii de curierat pentru magazine online și persoane fizice Allpacka.ro, lansat în anul 2010 în Ungaria de un antreprenorul englez Colin Snead, a avut afaceri de 150.000 euro în primul an în România și estimează creștere de 150% în 2017.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Allpacka este un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor mai multor curieri.

”România a fost a doua piață pe care am decis să ne dezvoltăm și vedem un potențial mare de creștere, luând în considerare avansul spectaculos înregistrat de vânzările online în ultimii ani și mulțimea de companii care aleg acest canal să-și vândă produsele. Principala problemă cu care ne confruntăm este că românii sunt obișnuiți să plătească produsul în numerar la livrare, iar noi promovăm plățile cu cardul sau transfer bancar în avans. Pe măsură ce românii capătă încredere în serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro crește și vedem asta deja, România reprezentând peste 10% din cifra noastră totală de afaceri”, declară Colin Snead.

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE și Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului.

”Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru că funcționăm pe același principiu: folosim volumele, pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel le oferim clienților cele mai bune prețuri pentru expediția coletelor și acces la firme de curierat pe care altfel nu și le-ar permite”, mai spune Colin Snead.

Colin Snead a deschis firma în anul 2010, împreună cu 2 asociați, după o investiție de aproximativ 1.600 de euro.

În acest moment, Allpacka, cu activități în Ungaria, Slovacia, România și Cheia, a ajuns la o cifră de afaceri de 1 milion euro cu doar 20 de angajați.

Anul trecut, compania a primit o infuzie de capital de 850.000 euro, din care 70% provin din instrumentul financiar al Uniunii Europene JEREMIE, iar 30% de la compania de venture capital Euroventure și de la alți doi investitori.

Până în acest moment, Allpacka a investit peste 200.000 euro în România și are în plan alte 100.000 euro până la finalul anului 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
allpacka
afaceri