Kaufland a amenajat zone dedicate PARKSIDE în tot mai multe magazine din țară, cu suprafețe între 25 și 50 metri pătrați.
Conceptul shop-in-shop, care se referă la o zonă din magazin special amenajată pentru brandul Parkside, este deja disponibil în magazinele Kaufland din București - Barbu Văcărescu, Râmnicu Vâlcea, Oradea, Târgu Mureș, Baia Mare, Vișeu de Sus, Salonta, Arad, Sibiu, Mediaș, Sfântu Gheorghe, Giurgiu, urmând ca proiectul să fie extins la începutul anului 2026 și în alte 10 locații din rețea.
În România, la acest moment, cel mai mare retailer de bricolaj este Dedeman, controlat de frații Pavăl.

Birourile de Informații din anumite magazine au fost transformate în zone dedicate brandului PARKSIDE.
Gama specifică de produse este disponibilă la acest moment în toate cele peste 190 de magazine Kaufland din România.

În 2024, investițiile directe ale Kaufland pe piața locală s-au ridicat la 157 de milioane de euro, iar contribuțiile Kaufland la bugetul de stat au fost de 321 de milioane de euro. Impactul economic total generat – direct, indirect și indus – s-a ridicat la 2,8 miliarde de euro, adică 0,8% din PIB-ul României.
Pentru fiecare euro generat direct, alți 3,37 euro s-au propagat în economie, conform companiei.
Activitatea companiei susține peste 126.000 de locuri de muncă la nivel național, direct și indirect, ceea ce reprezintă 2,4% din forța de muncă din România, fiind și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România.

Fiecare post de lucru creat de Kaufland generează, în medie, alte 7,49 locuri de muncă în economie.
În total, investițiile directe ale Kaufland în România (2004–2024) au fost de aproximativ 15,6 miliarde lei.
Planurile pentru următorii ani vizează un ritm de 10–15 deschideri anual și atingerea pragului de 250 de magazine în România și Republica Moldova până în 2030.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de 193 de magazine în România.
Alături de Lidl, Kaufland face parte din grupul german Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri. Grupul Schwarz este controlat de miliardarul Dieter Schwarz (85 de ani), cel mai bogat german, cu o avere estimată la 46,5 de miliarde de dolari de revista americană Forbes.
Afacerile Kaufland România au crescut cu 6% în 2024, ajungând la aproape 19,6 miliarde de lei (3,87 miliarde euro), de la 18,3 miliarde de lei în 2023 (3,6 miliarde euro). Cu aceste afaceri, compania se menține pe locul doi în topul celor mai mari retaileri alimentari din România, după Lidl.


















