Miele continuă strategia de extindere la nivel național

Miele continuă strategia de extindere la nivel național
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 feb 2022

Miele, producător de echipamente electrocasnice, anunță pentru 2021 o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei în România, în creștere cu 28% față de 2020. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pandemia de Covid-19 a influențat și anul acesta comportamentul consumatorilor, care au continuat să petreacă destul de mult timp acasă, astfel că și-au dorit să investească în electrocasnice care să le aducă un plus de confort, dar și să asigure igienizarea articolelor de îmbrăcăminte, a spațiilor sau să ajute la prepararea mâncării. Acest lucru s-a tradus în cazul Miele printr-o creștere a cererii de electrocasnice premium.

Vânzările globale de șampanie au atins un nivel record CITEȘTE ȘI Vânzările globale de șampanie au atins un nivel record

„Consumatorii s-au orientat în ultimii ani mai mult către electrocasnice care să aducă un plus de confort, dar și care să ofere o experiență facilă de utilizare, în special prin tehnologie”, a spus Dragos Grigore, Head of Own Retail Miele România.

Una dintre schimbările observate în comportamentul clienților a fost reprezentată de creșterea interesului pentru cumpărăturile online. Astfel, magazinul online a înregistrat creșteri ale traficului de vizitatori și un volum mai mare al comenzilor. Cele mai cumpărate produse în online au fost aspiratoarele, esspresoarele și diferitele tipuri de detergenți.

Cea mai mare comandă din 2021 a fost făcută într-un showroom din București, a avut o valoare totală de 300.000 de lei și a inclus 12 produse, din toate categoriile. Cele mai multe vânzări au fost înregistrate în București, topul oraselor fiind completat de Timișoara, Cluj-Napoca și Iași.

Miele a continuat extinderea rețelei de magazine și în 2021

Miele a continuat expansiunea rețelei de magazine la nivel național și în 2021 prin deschiderea unui nou showroom în Craiova, după o investiție de 90.000 de euro. Astfel a ajuns la un portofoliu de opt magazine în regim propriu în România. Pentru 2022, compania își propune să vină cât mai aproape de consumatorii din România. De asemenea, are în plan și extinderea rețelei de magazine.

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări.

Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

viewscnt
Afla mai multe despre
miele
electrocasnice