Nestle s-a protejat de inflație în primul trimestru prin majorarea prețurilor plătite de consumatori pentru produsele sale

Nestle s-a protejat de inflație în primul trimestru prin majorarea prețurilor plătite de consumatori pentru produsele sale
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 apr 2022

Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a confirmat că se așteaptă să crească vânzările cu aproximativ 5% și să mențină marjele în general stabile în acest an, după ce prețurile mai mari practicate pentru hrana pentru animale de companie, lactate și cafea nu au descurajat consumatorii în primul trimestru, retailerul prognozând mai multe creșteri de prețuri în viitor, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Invazia Rusiei în Ucraina a forțat companiile de bunuri de larg consum să își regândească strategia pe piața rusă, în timp ce creșterea costurilor pentru energie și mărfuri amenință profitabilitatea grupurilor alimentare, scrie News.ro.

Cât costă să faci Paștele în România. Cele mai ieftine și cele mai scumpe regiuni turistice CITEȘTE ȘI Cât costă să faci Paștele în România. Cele mai ieftine și cele mai scumpe regiuni turistice

Dar, până acum, Nestle, care include mărci binecunoscute precum cafeaua Nescafe și ciocolata KitKat, a reușit să transfere costurile mai mari asupra clienților.

"Am mărit prețurile într-o manieră responsabilă și am observat o cerere durabilă din partea consumatorilor. Costurile continuă să crească brusc, ceea ce va necesita stabilirea prețurilor și acțiuni de atenuare pe parcursul anului", a spus compania.

Grupul cu sediul în Vevey, pe lacul Geneva, a confirmat că se așteaptă ca vânzările organice să crească cu aproximativ 5% în acest an, cu o marjă de profit operațional între 17% și 17,5%, comparativ cu 17,4% în 2021.

Grupul francez Danone și-a menținut neschimbate obiectivele financiare, miercuri, după ce vânzările în termeni comparabili au crescut cu 7,1% în primul trimestru.

La Nestle, vânzările organice, care exclud fluctuațiile valutare și fuziunile și achizițiile, au crescut cu 7,6%, depășind o prognoză medie de 5,0% într-un consens compilat de companie, datorită creșterilor de preț cu 5,2%.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestle
prețuri