Nou jucător - Polonezii de la Wittchen, cu peste 100 de magazine în Europa, deschid în România o reprezentanță pentru business-ul cu marochinărie de lux

Nou jucător - Polonezii de la Wittchen, cu peste 100 de magazine în Europa, deschid în România o reprezentanță pentru business-ul cu marochinărie de lux
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 12 mai 2022
Producătorul polonez de articole de lux din piele Wittchen, cu fabrică în Italia și peste 100 de magazine în Europa, a deschis o reprezentanță în România, pentru vânzarea de încălțăminte și alte produse din piele, relevă date analizate de Profit.ro.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Compania este o afacere de familie, fondată în urmă cu aproape 30 de ani de Jedrzej Wittchen, care conduce business-ul împreună cu soția sa, Monika.

Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.

Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS  TV.

Detalii  AICI

Sucursală deschisă acum în România, la București, este reprezentată chiar de Monika Wittchen.
VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă

Produsele Wittchen - genți, serviete, bagaje de călătorie, îmbrăcăminte, pantofi și accesorii - sunt vândute în magazinele de specialitate și pe platforma proprie de vânzări online, ca și în rețeaua Lidl.

Cu sediul central și un centru logistic la Palmiry, în apropierea Varșoviei, compania este prezentă cu magazine atât în Polonia, cât și în Rusia, Ucraina și Belarus.
 
Wittchen are peste 400 de angajați și a raportat, în primele nouă luni ale anului trecut, o creștere a vânzărilor de aproape 30%, la 36,7 milioane de euro, în timp ce profitul net s-a plasat la 4,3 milioane euro.
viewscnt
Afla mai multe despre
wittchen
sucursală