Nouă încercare de a păstra și atrage clienții în marketplace: eMAG intră într-o alianță a marketplace-urilor europene

Nouă încercare de a păstra și atrage clienții în marketplace: eMAG intră într-o alianță a marketplace-urilor europene
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 sep 2019

eMAG, cel mai mare retailer online local, intră în International Marketplace Network (IMN),  o platformă nouă formată împreună cu retailerii Cdiscount (Franța), ePrice (Italia) și Real.de (Germania), promițând acces la o piață de peste 230 de milioane de potențiali clienți. La acest moment, cei patru retaileri cumulează aproximativ 30.000 de selleri online.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

 

Într-o primă fază, platforma, pe care primele teste au fost efectuate anul trecut, va rula într-o versiune beta. În următoarele luni, efortul va fi concentrat asupra dezvoltării infrastructurii platformei, dar și asupra atragerii de noi platforme de tip Marketplace și de selleri.

Înființarea IMN a primit avizul autorităților de Concurență din toate cele patru țări din care provin cele patru companii-membre ale alianței.

Tot în această lună, eMAG a anunțat că testează, în premieră, un credit cu dobânda zero dedicat sellerilor din Marketplace, în parteneriat cu Idea Bank, credit de până la 300.000 de lei, disponibil în trei zile, în anumite condiții.

Luna trecută, retailerul de produse electro-IT și electrocasnice Altex, controlat de Dan Ostahie, unul dintre cei mai mari jucători de profil, a ieșit de pe platforma marketplace a eMAG, după un an și jumătate, invocând creșterea semnificativă a comisioanelor practicate de acest retailer.

EXCLUSIV România va avea un rol mai important în structura British American Tobacco CITEȘTE ȘI EXCLUSIV România va avea un rol mai important în structura British American Tobacco

În urmă cu un an, Profit.ro a anunțat că Altex intenționează să dezvolte o platformă proprie, prin care să vândă și produsele altor comercianți.

La acest moment, retailerii locali care realizează operațiuni de intermediere sunt rivalii Flanco și eMAG.ro, ultimul lansând eMAG Marketplace în anul 2011, platformă care acum are o pondere ridicată în business-ul Dante International, administratorul eMAG.ro.

eMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG își afișează propriile produse pe emag.ro, alături de produsele vândute direct de către eMAG. Clienții pot comanda simultan atât produse eMAG, cât și produse din oferta oricărui partener eMAG.

EXCLUSIV Complexul comercial Expo Market Doraly din Afumați, deținut de Gheorghe Iaciu și unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume - scos la vânzare cu peste 100 milioane euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Complexul comercial Expo Market Doraly din Afumați, deținut de Gheorghe Iaciu și unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume - scos la vânzare cu peste 100 milioane euro

Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia. eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
marketplace