Philip Morris estimează că numărul țigărilor clasice vândute va scădea cu 31%, la 550 miliarde unități până în 2025

Philip Morris estimează că numărul țigărilor clasice vândute va scădea cu 31%, la 550 miliarde unități până în 2025
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 ian 2018

Philip Morris International, unul din cei trei mari producători de tutun la nivel global, estimează că numărul țigărilor clasice vândute va scădea la 550 miliarde unități până în 2025, de la 800 miliarde în 2017, însă va crește numărul dispozitivelor IQOS utilizate de la 30 miliarde anul trecut, la 250 miliarde în 2025.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”În 2014, de exemplu, compania a raportat 890 miliarde țigarete și 881 miliarde în 2015. Acest număr a scăzut la 845 miliarde unități în 2016 și la 800 miliarde în 2017. Estimăm că până în 2025, numărul țigaretelor clasice vândute de Philip Morris va coborî la 550 miliarde unități”, a declarat joi Julia Shpeter, director market campaign activation la Philip Morris, în cadrul unei întâlniri cu presa la Neuchâtel, Elveția, scrie News.ro.

Grupul a investit până în prezent peste 3 miliarde dolari în cercetare-dezvoltare și are un portofoliu de 2.350 de patente aprobate.

”Vrem să creăm alternative mai bune pentru fumători, produse care au potențialul de a reduce riscurile asociate fumatului. Pentru a putea face acest lucru, în spatele Iqos stă un program riguros de cercetare, început acum peste zece ani. Pornind de la designul produsului, la compoziția aerosolului produs, trecând prin teste amănunțite de toxicologie și până la studii clinice și post marketing, programul permite generarea de date științifice validate și replicabile. Am demostrat că  IQOS elimină combustia tutunului, specifică țigaretelor convenționale și recunoscută ca fiind responsabilă pentru producerea celor mai mulți compuși dăunători pentru sănătate și încălzind tutunul reușește să reducă valorile compușilor dăunători sau potențial dăunători în aerosolul produs. Studiile sunt încă în desfășurare, dar datele generate și publicate până în acest moment ne dau încredere în potențialul acestui produs”, a declarat Julia Shpeter, director market campaign activation la Philip Morris.

Grupul german Rewe a închiriat galeriile XXL Mega Discount către alte companii, rezervând 40% din suprafață pentru Penny Market, concurentul Lidl CITEȘTE ȘI Grupul german Rewe a închiriat galeriile XXL Mega Discount către alte companii, rezervând 40% din suprafață pentru Penny Market, concurentul Lidl

Ținta este ca la sfârșitul acestui an compania să ajungă la 100 miliarde unități vândute din categoria rezervelor de tutun pentru produse cu potențial de risc redus.

În total, compania are 150 milioane clienți. Până în prezent, 4 milioane au renunțat la fumatul convențional și au început să foloseasă IQOS, spun oficialii Philip Morris.

Produsul a fost lansat pentru prima dată în 2014 în Japonia și un an mai târziu în Elveția și România.

”Vindem circa 8.000 de dispozitive IQOS pe zi la nivel global. În 2017, am vândut 30 de miliarde de unități și până în 2025, estimăm că numărul rezervelor pentru dispozitivele IQOS și țigaretelor electronice vândute va crește la 250 miliarde”, au mai spus oficialii producătorului de țigarete.

Primul produs privind fumatul neconvențional, Accord, a fost scos pe piață de companie în anul 1998, însă a fost retras ulterior de la vânzare, ca urmare a faptului că tehnologia și piața nu erau pregătite pentru această schimbare.

Reprezentantii companiei au citat totodată proiecțiile Organizatiei Mondiale a Sănătății, care estimează că până în anul 2025 vor fi mai mult de 1 miliard de fumători la nivel mondial.

Philip Morris are circa 80.000 de angajați la nivel global și 48 de unități de producție în 32 de țări.

Cele mai cunoscute branduri comercializate de companie sunt: Marlboro, Chesterfield, L&M.

Surpriză: un nou retailer puternic a intrat în România. Distribuitor exclusiv al mai multor branduri și controlat de cea mai mare platformă de vânzare pentru produse sportive din Polonia CITEȘTE ȘI Surpriză: un nou retailer puternic a intrat în România. Distribuitor exclusiv al mai multor branduri și controlat de cea mai mare platformă de vânzare pentru produse sportive din Polonia

Compania a raportat venituri nete de 75 miliarde dolari și un profit net de 7 miliarde dolari la nivelul anului 2016.

Grupul este prezent și în România, având circa 16% din piața. Principalii săi concurenții sunt British American Tabacco (BAT) și JTI. La nivelul anului 2017, piața noagră a țigaretelor în România a atins o medie de 16%.

viewscnt
Afla mai multe despre
tigari
philip morris