Prețurile au crescut în România de 7 ori mai mult față de media UE, în perioada 2000 - 2017

Prețurile au crescut în România de 7 ori mai mult față de media UE, în perioada 2000 - 2017
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 sep 2018

Prețurile la bunuri și servicii în Uniunea Europeană au crescut, pe ansamblu, în perioada 2000-2017, cu 36,5%, în timp ce în România au înregistrat un avans de 257%, arată datele publicate luni de Eurostat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cele mai mari creșteri au fost la "băuturi alcoolice și țigări", unde la nivelul UE între 2000 și 2017 s-a înregistrat o creștere de 92,1%, în timp ce în România creșterea a fost de 726,5%, și la "educație", creștere de 91,2% în UE comparativ cu o creștere de 297,3% în România, scrie Agerpres.

FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România CITEȘTE ȘI FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România

Prețurile au crescut în România de 7 ori mai mult față de media UE, în perioada 2000 - 2017

Potrivit Eurostat, între 2000 și 2017 România a avut cele mai mari creșteri de prețuri la aproape toate categoriile de bunuri și servicii, începând cu alimente și băuturi non-alcoolice, creștere de 185,6% în România față de o creștere medie de 43,3% în UE, continuând cu chirii, apă, gaze și electricitate, creștere de 536,5% în România față de o creștere medie de 57,2% în UE, transport, creștere de 338,3% în România față de o creștere medie de 41,2% în UE, restaurante și hoteluri, creștere de 328% în România față de o creștere medie de 56,1% în UE, haine și încălțăminte, creștere de 144,1% în România față de o creștere de doar 0,8% în UE, și comunicații, creștere de 135% în România în condițiile în care în UE au scăzut cu 21,7%.

viewscnt
Afla mai multe despre
preturi
romania
ue